BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Er ging allemaal adrenaline door me heen..."

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 12 maart 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Er ging allemaal adrenaline door me heen..."

Na het onderonsje van Huub en Claire hebben Amanda en Brian nu ook een gesprekje in de slaapkamer. Amanda is natuurlijk een paar uurtjes weggeweest, dus Brian moet haar nodig even bijpraten over de gebeurtenissen. "Vertel over de discussie!", vraagt Amanda dan ook meteen. "Nou het was niet zo zeer een discussie...", zegt Brian en hij vertelt hoe het er allemaal aan toe ging, eerder aan de keukentafel. "Het ging over het gevecht. En ik zei 'ja er ging allemaal adrenaline door me heen', Claire zat links van me en Huub ging helemaal stuk. Hij begon helemaal te lachen en Claire was not amused. Dus dat adrenalinejokey raakt haar wel. En Huub bleef maar door met lachen en Claire keek naar hem van ga je nog stoppen?", vertelt Brian enthousiast. Hij vertelt ook nog dat Dennis het alleen niet zo goed snapte, dus hij het nog even uitgebreid uit heeft gelegd over Huub en zijn groupie. Amanda neemt het geheel goed in zich op. Zullen de twee hier later op de avond weer op terugkomen?

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 08:58   quote  deeplink  
Och, Claire maakt toch "afspraken" met de tuinkabouter, ze snapt het wel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Er ging allemaal adrenaline door me heen..."

0.0057809