|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub in de gevarenzone?
Huub heeft tijdens het pianospelen een ingeving gekregen en wil zijn teamgenoten daar graag van op de hoogte stellen. "Zolang ik nergens zie dat er nog maar één ontslagronde is, stem ik niemand weg", begint Huub zijn betoog. "Want als ik met Claire overblijf, dan heb ik een grote kans dat Claire mij er later uit kickt. Blijf ik met Jaap over, dan weet ik zeker dat hij mij er uit kickt, want andersom zou ik het ook doen", legt hij gebiologeerd uit. "Ook gezien de populariteit bij het publiek, denk ik dat jij, Brian en Amanda liever mij zien gaan", zegt Huub. Tja Huub, je zal aardig onder vuur komen te liggen. Winnen is zo eenvoudig nog niet!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
hij wordt wakker.... eindelijk |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hopelijk slaapt hij weer snel in en wordt hij wakker als hij eind maart thuis zit bij mamma |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
hoor huub nu met nienke en palma je moet eerst door palma om huub te pakken huub wil vrijdag dat ook antie fans hem bellen bij 100NL MENSEN NIET DOEN STRAKS WORDT JE GESTALKT OJ JE TELEFOON DOET HET NIET MEER OF PC STUK ALS JE HEM MAILT heeft hij teveel info hoor palma die judas ik blijf erbij ze is een huichelaar ze gunt het brian en amanda niet |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
moet je in dit land ombeschoft zijn en geen respect hebben om die te krijgen ???? wat is de bood schap als men huubje gelijk geeft ????? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zo ver is nederland gezonken, dat ze zo'n figuur als de kabouter al niet meteen van het scherm halen, hij is het ultieme foute voorbeeld voor de jeugd, die om half acht s'avonds kijken, daar leren ze brutaliteit en schelden zoals die kabouter het voordoet. RTL neem nu eindelijk eens je verantwoording en stuur dat vieze, akelige ventje naar huis, die doet alsof hij alles heeft en weet, de loser.... |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
RTL a.u.b goooooooooooooooooi huuuuuuuuuuuuuuuub er uiiiiiiiiiiit kan die kop nie meer zien ben het helemaal eens met mijn voorganger,s |
|
|
|