BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een huilend kaboutertje

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 12 maart 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een huilend kaboutertje

Vervolgens willen de Miljonairs aan de uiteindelijke stemronde beginnen. "Mijn voorkeur gaat uit naar Jaap. Die presentatieskills, die tellen wel voor mij", zegt Brian en daarna is Amanda aan de beurt. "De vorige keer hebben Jaap en Huub de luchtballonstemming voor mij geblockt", wil ze zeggen, maar Huub valt haar in de rede. "Uiteindelijk blockte je hem zelf!", roept hij. "Jongen, ga nou niet janken", roept Amanda terug. "Wat l*l je nou?", blaft Huub dan weer. "Kan dat kaboutertje even ophouden met huilen?", schreeuwt Amanda en vervolgens staat ze op. "Loop maar weer weg!", roept Huub haar na. Gezellig, jongens! Dat gaat niet lukken zo.

bron: tien.tv
jetje
 jetje - donderdag 13 maart 2008 - 07:30   quote  deeplink  
Met Huub in de buurt, lukt er niks. en wil niemand iets.. ja verweg van Huub... Is dat nou zo gek
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 09:04   quote  deeplink  
hij heeft weer de grootste bek met zijn cliche's, ja loop nou maar weer weg, gebruikte hij tegen Lieke ook, met bekend vervolg.....janken......
janeke
 janeke - donderdag 13 maart 2008 - 09:17   quote  deeplink  
ja maar bij amanda komt hij echt niet klaar
huubje voor dit vrouwtje heb je niet terug he .
janeke
 janeke - donderdag 13 maart 2008 - 09:18   quote  deeplink  
hahah hij wil met joris gaan hahahah
als afsluiting
huub doe dat maar buiten de kooi
je verdiendt het mooi toch

tino - donderdag 13 maart 2008 - 15:30   quote  deeplink  
beste huub-haters,
kunnen we niet met z'n allen gaan mailen naar : info@rtl.nl dat die Huuperman gezien zijn woordgebruik en hele doen en laten beslist geen voorbeeld is voor de nederlandse bevolking en de kinderen in het bijzonder en dat hij met de hoogst mogelijke spoed van de televisie moet verdwijnen.
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 15:31   quote  deeplink  
geef dit e-mailadres aan zoveel mogelijk mensen door, misschien helpt het
johan13
 johan13 - donderdag 13 maart 2008 - 16:18   quote  deeplink  
tino
ik ben het helemaal met je eens, maar ik verlaag me niet tot het niveau van sommige huubfans en bedrijven bestoken met e-mails. het spel wordt gespeeld in de kooi en niet buiten de kooi.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Er is er maar 1 die gaat janken straks en dat is Huub, je kunt je nu al voorstellen, wat ze gaan gillen als Huub niet wint, krijsende en gillende bejaarden aan de poort, een J. De Mol die uit zijn huis en land word verdreven. alle garnalen pellers doeloos, als Huub s familie echt zo slim waren geweest hadden ze beter een huub fonds opgericht. dan had hij meer gehad dan wat hij nu kan winnen, want zo doet de familie van Ballengooy het al jaren. oplichters zijn het, goede doelen? my ass.
tino
 tino - vrijdag 14 maart 2008 - 09:46   quote  deeplink  
oke, ik ken die familie niet maar zo te horen mis ik daar helemaal niets aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een huilend kaboutertje

0.0055840