BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geeft Claire haar stem?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 12 maart 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geeft Claire haar stem?

"Ik heb zoiets van 'Japie, ga jij lekker mee', ik geef mijn stem aan jou", zegt Amanda liefjes. "Ik weet dat jij hem nooit aan mij zal geven, maar je krijgt hem wel van mij, schat", vervolgt ze. "Mijn stem heb je, ik gun hem je van harte, wie je ook meeneemt", geeft Brian zijn mening. "Is het voor jullie een optie om Claire te laten gaan?", vraagt Huub opeens. Voor Jaap in ieder geval niet. Claire vertelt dat ze hem zelf heel graag wil. "Claire komt met een snood plan! Ik ga op het puntje van mijn stoel zitten!", zegt Amanda. Claire wil best haar stem geven, maar wil wel dat Jaap dan iemand voor haar uitnodigt. Jaap zegt dan nog eerder de stemming te blocken. "Ik zou hem zelf aan Claire gunnen, maar ik sluit me aan bij de meerderheid", uit Huub. Na veel overleg en aan het eind van het uur, geeft Claire dan toch eindelijk haar stem aan Jaap. Hij is dus de winnaar van de stemmingsronde. Gefeliciteerd, Jaap!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 12 maart 2008 - 23:38   quote  deeplink  
ja nu kun je denken van huub maar nu heeft hij wel gelijk da pa en broer van clair zijn het niet eens met huub ze doen tussen de regels door wel negatief over hem en daar is huub nu wel heel eerlijk in dus clair janken nu maar ja naar huis daar hoor je nu echt overal staad het echt tussen de regels clair ga naar je papa en je broertje
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 12 maart 2008 - 23:43   quote  deeplink  
de emmer loopt nu over bij huub en nu heeft ie gelijk is dit de laatste druppel voor die twee het is te hopen wordt er teminsten nu michien weer een goed spel gespeeld
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 13 maart 2008 - 00:22   quote  deeplink  
ja clair huub leest goed tussen de regels door en nu geef ik hem echt gelijk jank vanacht weer maar onder de dekens anders ga het thuis maar uitjanken maar je heb huub wel nodig he en nu wil je het goed maken en je gelijk halen
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 00:34   quote  deeplink  
nou Brian kwam net bijtijds met die brief, dat was leuk.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 13 maart 2008 - 00:37   quote  deeplink  
leuk he jaapie weet het nu ook
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 00:39   quote  deeplink  
ja maar, het leuke moet nog komen,want reken maar dat Huub nu zegt dat hij het weet maar straks moeten ze naar bed. hahaha, tot nooit meer ziens Claire.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 13 maart 2008 - 00:42   quote  deeplink  
zeker izzie je heb gelijk en wat zit die clair nu voor lul de zelfde brief naar anouk heeft ze ook aan pa en nog een andere vriendin geschreven alleen veranderd ze dan de namen
janeke
 janeke - donderdag 13 maart 2008 - 01:15   quote  deeplink  
claire heeft geen stem ...............
janeke
 janeke - donderdag 13 maart 2008 - 01:16   quote  deeplink  
huub begrijpt de briefen van haar fam beter dan claire
laat dat duidelijk zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geeft Claire haar stem?

0.0044407