|
|
janeke
|
|
|
huubje huubje niet alles is in elkaar gezet he dat kan je claire wijs maken maar zelfs de streamers niet streamen is geen gratis flimpje nog tv en claire denkt in die term van nieuwelingen en mensen die alleen tv kijken maar hoor weer hoe huub streamers beledigt zelfs zijn eigen fans spel is spel huubje maar het bloed stroomt wwar het niet heen kan denken julie intelecten maar daar over na |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat zei Huub over z'n fans?
Persoonlijk vond ik het een beetje een domme discussie waarbij het ego van Huub weer in de weg zat. Als hij alleen maar zou denken van "die ouders zien nog niet eens de helft dus dat kan ik ze niet aanrekenen....", dan was de hele discussie niet nodig! |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo is dat volgens huub hebben mensen die alleen tv kijken niets te zeggen het kwam hier op neer dat sreamers en mensen die gouden kooi tv kijken niets over hem kunnen zeggen want we zien niet alles ik vind dat huub denkt dat alle streamers blind zijn of dom wat we zien zou dus niet kloppen zijn taal gebruik naar claire is genoeg pm je te doen huiveren en je kan duidelijk zien als huub genoeg van claire heeft ze hangt ook allleen maar gelukkig heeft ze hem gister op zijn plaats gezet wat eigenlijk weinig zin had ja na de discussie ging ze gelijk konijnen snapt iemand dat ???? |
|
|
|