|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een Jaap-offensief!
Huub laat zich ook boven zien en begint meteen tegen Jaap over snode plannen. "Amanda en Brian zijn een Jaap-offensief begonnen hè", meldt hij aan de grote Miljonair. "Brian en Amanda? Tegen mij?", vraagt Jaap verbaasd. "Ze doen het nu op deze stemming. Snap je?", verduidelijkt Huub zijn standpunt. "We gaan straks alles doorspreken!", kapt Jaap het gesprek af als Palma de keuken binnen komt lopen. Er staat ons dus nog wat te wachten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huub kan het gewoon niet hebben dat niets verborgen blijft voor oo7 brian hij heeft zelf met claire afgesproken om lief te zijn voor brian en amanda zodat ze jaap wegstemmen alsof claire amanda zo gek krijgt |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is en blijft een oetlul van een loser... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ongeloofelijk en zelfs (zogenaamd) zonder drank gaat hij tekeer als een olifant in een porceleijn kast.Oh sorry belediging voor de olifant. Maar gisteravond was het weer zover. Ik blijf hopen dat Claire hem eruit stemt. Ze moet alle brieven niet laten lezen maar dat zal haar vader ook wel geschreven hebben, vandaar die uitbarsting van dat onderkruipsel. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO jongens wat haat ik die huub het is zooo,n slecht met en verschuild alles acher het spel huub ga lekker bij nowlive als je er uit geschopt wordt kun je samen met die slllllllllyyyy van je nog meer slechte dingen voor zwervers verzinnen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik denk dat als hij verliest ze zullen zeggen dat dat is om hem te beschermen. Ze weten bij nowlive er altijd, net als Huub, een draai aan te geven. Trouwens ik heb toendertijd de afvaardiging gezien van nowlive nou.............................breek me de bek niet open. Daar was ook Sly bij. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja klopt tino die rat is een oetlul en een sneaku bastaard! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
hoezo denkt hij dat hij gaat winnen alleen omdat die slllllllllllllllyyy en c. o zo veel voor hem smsst ik eet mijn schoen op als dat gebeurt ik hoop zo dat hij op zijn bek gaat en dat jaap en claire hem weg stemmen als ik die kop van hem zie kan ik niet meer eten krijgt die slllllllly en co soms geld voor???? of kunnen ze het van de belasting aftrekken?? wat ik snap het echt niet kijk het is een spel he en dan mag je best veel dingen uitproberen maar ben ik nou gek of zien ze het neit bij nowlive dat huub echt gek is ???? waarom mike aanpakken omdat hij voor brain is??? deed brain toch ook niet bij erika weet dat zijn dingen die ik niet snap dat ze daar niet gewoonin grijpen ,,, er zijn zo veel zwerver,s en een heeft en huis gevonden in de kooi mooi toch .maar die huub pist nog eens op zijn eigen kop wacht maar. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
allemaal proberen te mailen naar RTL dat hij eruit geflikkerd wordt in verband met meerdere keren overtreden van de in Nederland geldende fatsoensnormen !! Misschien zou dit hun ogen openen.... ik ga het mailadres proberen te vinden of weet iemand dat ? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Kunnen we niet allemaal naar nienkedisco@100p.nl mailen dat nowlive zo partijdig is, naar aanleiding van dat vliegtuig. En dat als je niet achter Huub staat je eruit wordt gegooid. Ik ga het proberen als ze weer een oproep doen voor het één of ander. Tussen 17 en 20 uur. Huub zegt nu tegen Jaap dat hij ban is voor hem. Hij staat wel weer het schaakspelletje van Mikey en Jaap te verpesten, de arrogante kwal. En dat irritante geneurie wordt je ook misselijk van. Echt een zenuwen trekje van de kabouter. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
kijk dat heb je mensen van het normale leven staan achter huub de criminelen en loverboyachtige meiden staan achter de ratten en gelukkig hebben de mensen met een fatsoenlijke levensstijl toch nog de verre overhand!1wij houden niet van onkruid dient gewied te worden haahahah |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 - 08:58 schreef fleur82 het volgende:kijk dat heb je mensen van het normale leven staan achter huub de criminelen en loverboyachtige meiden staan achter de ratten en gelukkig hebben de mensen met een fatsoenlijke levensstijl toch nog de verre overhand!1wij houden niet van onkruid dient gewied te worden haahahah mensen met een normaal leven vallen niet continu bedrijven en familieleden lastig via e-mails of telefoon. dat zijn pas criminele activiteiten, via chantage proberen dat huubje wint |
|
|
|
|
tino
|
|
|
beste fleur, uit het hele forum hier zijn er maar twee of drie die telkens als er iets geschreven wordt wat met eigen oren en ogen waargenomen wordt wat die "beschermeling" van jullie weer uitvreet, genaamd Huub, alias tuinkabouter, telkens en alleen maar commentaar geeft over de ratten. Jullie geven geen enkel inhoudelijk commentaar op wat anderen denken, het enige dat jullie doen is vergelijken met "de ratten". Laat ik voorop stellen dat ik fan van niemand ben maar zoals jullie kabouter te keer gaat tart alle fatsoensnormen, niet een enkele keer, maar meerdere keren per dag. Hieruit blijkt dat jullie grote fan zijn van dat jochie, maar probeer dan eens te weerleggen wat hij goed doet, als hij dat al kan, en kom niet telkens met : ja, maar ,die ratten. Ondanks dat ik geen fan ben van iemand zie ik die ratten toch wel veel liever als de grootste viezerik in de kooi, jullie kabouter. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 - 09:50 schreef johan13 het volgende:[..] mensen met een normaal leven vallen niet continu bedrijven en familieleden lastig via e-mails of telefoon. dat zijn pas criminele activiteiten, via chantage proberen dat huubje wint Zo fleur, nu hoor je het ook eens van iemand anders, hoe de achterban van die kabouter werkt, hoezo geen criminelen. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ahahahaha alles weer verdraaien zijn jullie goed in he ahahahahah stelletje ratten zijn criminelen lees het maar na! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
fleur, waar blijft je inhoudelijk commentaar, of gaat dit boven je pet??????????? |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nee hoor er is al vaak genoeg geschreven waarom brian een rat is en zijn cavia een snol,en die hebben geen inhoud alleen drank sex en bedreigen!!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en waar blijft jouw huubje, wat is daar al over geschreven in verhouding met de ratten |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 - 10:09 schreef fleur82 het volgende:ahahahaha alles weer verdraaien zijn jullie goed in he ahahahahah stelletje ratten zijn criminelen lees het maar na! ik verdraai geen feiten. ik wil wel een paar acties van huubfans voor je opnoemen als je dat wilt:
1) de baas van mikey bestoken met e-mails en telefoontjes omdat mikey niet voor huub is. met als doel ontslag voor mikey
2) de baja beach club bestoken met e-mail en telefoontjes omdat huub niet mocht optreden, vanwege zijn uitgaansverbod
3) voig jaar nog werd palma bedreigt omdat ze tegen huub was
4)de familie van brain bedreigen in de baja beach club bij een optreden van brain
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, allemaal voorbeelden van crimineel gedrag. ze proberen mensen via dwang bepaalde keuze's te maken
probeer hier eens inhoudelijk op te reageren en niet continu gaan schelden. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hardstikke bedankt johan13 |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ohoh mooi hoor,ik mis alleen de bedeiginge van de rat,maarja vinden jullie normaal prima,en dat zegt genoeg over jullie levensstijl! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
jij zegt dat ik alles verdraai en daar reageer ik op, dus je inhoudelijke reactie is: ohoh mooi hoor. je keurt die chantage goed. sterk antwoord.
ik heb het over de fans van huub, jij beschuldigd dat de fans van brain crimineel zijn, maar kom eens met feiten en geen losse beschuldigingen zonder feiten.
ik vind brain als persoon ook een lul en ik ben helemaal geen fan van hem. die bedreigingen van brain richting huub zijn ook laag, maar heeft huub nooit iemand bedreigt in de kooi? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
huubje doet niet anders, de lafbek, omdat hij weet dat hij toch niet geslagen mag worden, daarom durft dat kikkerbekje uit te dagen...ik hoop dat ik hem eens een keer zonder zijn familie tref, dan gooij ik zijn ballen door dat dorp . |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nou johan laat ik nu blij zijn dat jij geen fan bent van die rat!en ja je moet wl in slechte kringen verkeren als je fan bent van die rat,mar jij gelukkig niet! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ook al zo slijmen als Huubje doet !! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik heb zulke mensen wel door, grote bek maar weinig inhoud |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
fleur82 ga lekker naar nowlive
edit Boudewijn: Nee, iedereen mag hier zitten, ook Huub en Brian fans!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nu is het ( toeval of niet ) wel altijd het geval dat de Huub fans ten alle tijden lopen te bedreigen. Telkens opnieuw, ik vind heel de goudenkooi, grappig om te zien, en soms word ik eng van Brians betogen, maar schijtziek wordt ik van Huub en consoorten die maar blijven vol houden dat hij het spel goed speelt, die gast is een verdomd goede brainwasser, die hebben ze gemist bij de laatste sekte vangst, want daar gaat het een beetje op lijken, en dat soort praktijken vind ik gevaarlijk, ik kan mij herinneren dat iemand die hier ook post. commentaar had op ( geen leven ) en dat een Huubfan gelijk ging dreigen dat de eigenaar van die site hem wel kwam opzoeken en dat hij connecties had, nou jongens als je zo naar een spelletje kijkt en profiteert van zielige luitjes die de goudenkooi als hun tweede leven zien, en de realiteit volledig uit het oog verliezen, dan vind ik het gevaarlijk. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
Boudewijn: je hebt gelijk!!! maar ik bedoel niet dat ze hier niet mag zijn !!!juist wel ,, kan ze ook andere meningen zien heel goed juist ik bedoel dat ze daar meer medestanders zal vinden
met de zelfde uitspraak als zij heeft en om eerlijk te zijn ik ben van niemand fan |
|
|
|
|
tino
|
|
|
je hoeft van niemand een echte fan te zijn, ben ik ook niet, maar je kunt je wel godsgruwelijk ergeren en schamen dat er zulke "mensen" meedoen als Huub. Izzie heeft gelijk, de hele Huub-clan lijkt op een sekte, bedreigen en vervelende e-mails aan iedereen die dwars ligt behoren tot de dagelijkse kost. Huub vertelt zoveel onzin en beeld zich zoveel in dat hij het zelf geloofd, dat is heel gevaarlijk, dat heeft de geschiedenis al meerdere keren uitgewezen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Zo denk ik er ook over. De enige waar ik fan van ben is Fries. Ik heb respect voor dat arme dier, hij staat maar rustig te wachten op zijn eten en of hij nog mag lopen in de bak. En dan komt af en toe Jaap langs die hem staat te pesten. Maar zo zie je maar weer :"Hoe beter je de mens(Huub) leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden". Die zijn eerlijk. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
exact liesbeth, daarom houdt die kabouter ook niet van dieren, is meerdere keren bewezen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Klopt tino en daarom is Fries ook altijd zo onrustig als hij bij hem staat. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
tino -,,, je slaat de speikers op zijn kop ...ik weet waar je op doelt is ook in mijn gedachte en het is gewoon zo dat het een spel is... maar je zou je ogen uit je kop moeten schamen als je nog achter huub staat tuurlijk doen ze allemaal een duitje bedriegen in het spel maar mensen zo aanpaken als dat hij deed nou dat is geen spel,,brain is ook vaak aan het afluister dat noemen ze dan snieke en rat bij N,,,,l maar daar gaat het juist om.. in dat spel steeds de andere voor zijn en //betrappen en afluister heel goed zou ik ook doen als de ander zich in de kaart laat kijken maar niet zo als huub mensen dood wensen ,,moeders en kinderen er bij haalen spotten over geloof,, iemand proberen te pakken met een overledene die je dierbaar ...is dat is gewoon in en in slecht hij doet met echt aan iemand denken ,,, maar owee als mike het over zijn moeder heeft,, dan krijgt hij klappen en dan mag onze huubje gewoon weer blijven zitten in zijn huis zo als hij dat zegt nou nee dat noem ik geen spel die jongen is heel gevaarlijk voor ons samenleving je wordt dus beloond voor slecht gedrag |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
We zullen het in de toekomst misschien nog eens horenn dat hij in een TBS-kliniek zit. Als hij verliest breekt de hel los en vergeet niet hij is in staat om de villa in brand te steken.En als hij wint (wat ik me niet in kan denken) wordt hij gek van blijdschap en vergeet niet dat er dan nog mensen die hem buiten de kooi even willen spreken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 21:37 schreef lisbeth het volgende:We zullen het in de toekomst misschien nog eens horenn dat hij in een TBS-kliniek zit. Als hij verliest breekt de hel los en vergeet niet hij is in staat om de villa in brand te steken.En als hij wint (wat ik me niet in kan denken) wordt hij gek van blijdschap en vergeet niet dat er dan nog mensen die hem buiten de kooi even willen spreken. volgens mij weet Huub heel goed dat hij bij sommige dingen niet aanwezig moet zijn als hij wil blijven leven. Hij gaf zo af en toe al eens toespelingen daarover. Een TBS kliniek zal het vast niet worden maar ik verwacht dat Huub al heel snel in de vergetelheid zal belanden!
Zijn enige redding zou zijn om met Jaap iets op te zetten als logisch gevolg van Terror Jaap, maar ik denk dat Jaap vrij snel door zal hebben dat hij dan alleen maar op het succes van Jaap teert en zelf weinig inbrengt. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
precies mijn mening Boudewijn, hij is een echte loser die teert op andermans verdiensten |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Nu is het moment en een goede rede voor Jaap en Claire Huub eruit tegooien. Huub heeft namelijk gisteravond aan Jaap en Claire kenbaar gemaakt dat hij Claire eruit gaat stemmen. Doen Jaap en Claire dit niet dan wordt mijn twijfel bevestigt dat het inderdaad geregiseerd wordt. Nare gedachte. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
precies Liesbeth, de Ballegooijers clan zal hier ook wel achter zitten, als ik goed begrepen heb hoe die in elkaar steekt. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
tino