|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Integratieproject Amanda
Als Amanda bij Huub aan tafel komt zitten gaat het natuurlijk meteen over hun rijlessen. "Ga je thuis dan je autorijbewijs halen? Want die heb je ook nog niet hè?", vraagt Amanda. "Daar wacht ik nog even mee...", vertelt Huub. "Dus je laat je door iedereen brengen?", vraagt de Amsterdamse plagend. Huub vraagt of Amanda veel herkend werd tijdens het rijden, maar gelukkig heeft ze geblindeerde ramen in de auto. Dan begint ze over de winkels die ze tijdens het rijden gezien had en door afgeleid werd. "Hallo ik heb zo lang geen winkels gezien, ik wilde naar binnen!", lacht ze. "Voor het integratieproject, moet je gewoon een dagje gaan winkelen", vindt Jaap. "Ja echt! Ik heb zo lang niet gewinkeld", is Amanda het roerend met hem eens. Je kan het natuurlijk altijd voorstellen hè, Amanda!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
heeft die tuinkabouter nog niet eens een rijbewijs voor de auto, inderdaad een loser met een grote bek..... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat heb jij toch ook altijd gedaan amanda je eigen laten rijden, en jij zolang geen winkels gezien wat heb jij toch een kort geheugen, was jij niet met mike nieuwe kleding wezen kopen,maar ja overdrijven is ook een vak |
|
|
|
|
tino
|
|
|
maar dat veranderd nog steeds niet dat die loser nog niet eens een rijbewijs heeft |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino wees er maar blij mee dat hij zijn rijbewijs niet heeft, en amanda ook niet,stel dat ze bezopen achter het stuur kruipen daar wil ik maar niet aan denken |
|
|
|
|
tino
|
|
|
daar heb je twee punten frans. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als die twee hun rijbewijs zouden halen is het maar van korte duur oorzaak drank |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wanneer die 2 hun rijbewijs hebben, houd heel Nederland zijn hart vast, krijgen we weer autovrije zondagen, omdat die 2 de weg opgaan. maar Huub op de motor dat jong rijd zichzelf zo te pletter, gatver, dat gun je niemand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|