BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 13 maart 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?"

Er komt weer eens een vliegtuigje overgevlogen met een tekst erop. Deze keer is Huub de gelukkige waarvoor de tekst bestemd is. "Ongelofelijk hè, hoe ze die tekst daarop krijgen. Hoe voelt het nou, als je je naam zo in de lucht ziet?", vraagt Palma. Huub vindt het natuurlijk helemaal te gek. "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?", grapt Palma. "Krijg je kippenvel?", vervolgt ze. "Absoluut", is Huubs reactie. "Ik heet niet eens Huub en ik krijg al kippenvel!", geeft Palma toe. Claire en Huub blijven het vliegtuigje nog een tijd volgen. Altijd fijn, om weer wat te horen van je fans!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - donderdag 13 maart 2008 - 12:39   quote  deeplink  
Huub deelt ook mee dat hij te gekke fan's heeft. Nou gek zijn ze zeker als ze in de gaten hebben bij nowlive dat je tegen Huub bent wordt je er gewoon afgegooid. Die Sly misbruikt zijn positie. Slappe hap. En als je dat kenbaar maakt wordt je overspoeld met reclame op je e-mail. Fijne fan.
djen
 djen - donderdag 13 maart 2008 - 13:04   quote  deeplink  
kunnen ze niet met wat anders komen ??? en dan dat geld dat er in gaat !!!
de programma makers lachen hun kapot
moesie
 moesie - donderdag 13 maart 2008 - 13:27   quote  deeplink  
en dan willen ze beweren dat ze neutraal zijn bij NOWLIVE hahaha, daar moet ik echt om lachen. dat zijn ze daar nog nooit geweest.ze zijn daar net als huub het moet zo gaan wat hij wil of nowlive wil zo niet gooien ze je er af , zielig
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 13 maart 2008 - 13:29   quote  deeplink  
Ach dat kost een hoop geld kennelijk om dat te laten doen nou laat die fans maar flink geld uitgeven aan zulke acties, het zal me een worst wezen! :D Beter dan SMSen iig.
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 13 maart 2008 - 13:44   quote  deeplink  
moesie dat zijn ze niet hoor ze mogen alle
slecht dingen over brain en de rest schrijven maar
als je eerlijk zegt wat je ziet van huuperman dan
krijg je eenh ban en ook inderdaad wat lisbeth
zegt ze oversloelen je met narre mail,s
zo oneerlijk daar bij nowlive
moesie
 moesie - donderdag 13 maart 2008 - 13:56   quote  deeplink  
doet me goed dat ik daar niet alleen zo over denk.ZEG GENOEG het moet zo gaan hoe hun het willen.en dat is bij die kabouter toch ook zo.maaaaaaaaaaar het is nog geen 22mei we zullen zien wat japio doet, die lacht hem lettelijk in het gezicht uit die tuin kabouter, hahaha
lisbeth
 lisbeth - donderdag 13 maart 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Fijn om medestanders te hebben. Zouden we met z'n allen met hulp van headliner er iets aan kunnen doen? Trouwens het is hier veel gezelliger.Maar nu loopt dat onderkruisel weer met Palma zogenaamd geheim taal uit te kramen. Palma weet volgens hem nog niet alles, maar hij gaat winnen. Je zal toch hopen dat dat niet zo is.Ik moet er niet aan denken.
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 13 maart 2008 - 14:39   quote  deeplink  
nou ik ben voor hoor lisbeht
zeg maar wat te doen
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 14:42   quote  deeplink  
ik ook, zeer zeker, lisbeth
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 13 maart 2008 - 14:49   quote  deeplink  
moesie,,, je moet niet denken dat het aan jouw ligt!!!
daar bij NOWLIVE zijn ze echt voor en alleen voor huuberman ,
en iedereen weet dat !!!maar niet iedereen durft het
hard op te zeggen omdat ze je alle maal nare mail stuuren
ook al heb je een BAN van hun,, als
je eerlijk gezegt hebt dat huuperman niet
spoort ze kennen je mail adres
maar van brain en de rest schrijven ze heeeel veeel
nare dingen en leugen,s
je wordt gewoon gehersenspoelt,
huub en nowlive lijk meer op een soort sekte
je komt alleen binnen als je voor huub bent.
het heeft daar niets meer te maken
met eerlijke mening ze verdraaien alles zo dat huuberman altijd
er goed uit komt
tino
 tino - donderdag 13 maart 2008 - 14:52   quote  deeplink  
gewoon boycotten die boel, merken ze vanzelf aan de hits.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 13 maart 2008 - 15:46   quote  deeplink  
Dat lachje van die aanstelster wordt ook aardig irritant.Nu noemt hij Claire precies bij de naam die hij in zijn hoofd had: zijn seksslaaf. Ik zou dat niet pikken denkt die griet dat ze over zal blijven. Dat luidruchtig zoenen is ook om misselijk van te worden. Ik ga proberen via de mail van 100%nl te schrijven over nowlive.nl. Die zenden vanavond met Amanda uit vanuit de gouden kooi.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 - 13:29 schreef DGKJaapio het volgende:
Ach dat kost een hoop geld kennelijk om dat te laten doen nou laat die fans maar flink geld uitgeven aan zulke acties, het zal me een worst wezen! :D Beter dan SMSen iig.
Nou de adverteerders en de eigenaar betaald dat, van het geld dat gedoneerd word, die krijgen al kippevel bij het idee, dat Huub verliest, dag Nowlive
johan13
 johan13 - donderdag 13 maart 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 - 12:39 schreef lisbeth het volgende:
Huub deelt ook mee dat hij te gekke fan's heeft. Nou gek zijn ze zeker als ze in de gaten hebben bij nowlive dat je tegen Huub bent wordt je er gewoon afgegooid. Die Sly misbruikt zijn positie. Slappe hap. En als je dat kenbaar maakt wordt je overspoeld met reclame op je e-mail. Fijne fan.
het zijn net een stel kleine kinderen op geenleven. het beste wat je kan doen is negeren
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 16:26   quote  deeplink  
wat kleine kinderen? het zijn miezerige mietjes, Oma's die een paar kansen hebben gemist, en nu per computer grote mond hebben, een stel garnalen pellers. alle geraniums zijn afgestorven bij de 'not having a life'people.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 13 maart 2008 - 16:33   quote  deeplink  
izzie ik lig in een deuk, klasse. En ja johan je hebt gelijk we moeten er maar boven staan.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 maart 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 - 14:02 schreef lisbeth het volgende:
Fijn om medestanders te hebben. Zouden we met z'n allen met hulp van headliner er iets aan kunnen doen? Trouwens het is hier veel gezelliger.Maar nu loopt dat onderkruisel weer met Palma zogenaamd geheim taal uit te kramen. Palma weet volgens hem nog niet alles, maar hij gaat winnen. Je zal toch hopen dat dat niet zo is.Ik moet er niet aan denken.
Waar wil je iets aan doen? Dat iedereen die op Nowlive zit voor Huub is kan toch gewoon? Ik vindt niet dat daar iets aan gedaan hoeft te worden, je bent niet verplicht daar te komen.

Persoonlijk hoop ik ook niet dat Huub wint, maarja... we hebben het niet voor het zeggen en Huub is nou eenmaal de 'goedkoopste' winnaar, dus mocht hij winnen zullen veel mensen hem dat toch blijven verwijten!

Van mij mag Jaap winnen! Kunnen we niet iets verzinnen om voor hem te doen? :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 - 16:33 schreef lisbeth het volgende:
izzie ik lig in een deuk, klasse. En ja johan je hebt gelijk we moeten er maar boven staan.
Kus, niet door vertellen he?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 - 16:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waar wil je iets aan doen? Dat iedereen die op Nowlive zit voor Huub is kan toch gewoon? Ik vindt niet dat daar iets aan gedaan hoeft te worden, je bent niet verplicht daar te komen.

Persoonlijk hoop ik ook niet dat Huub wint, maarja... we hebben het niet voor het zeggen en Huub is nou eenmaal de 'goedkoopste' winnaar, dus mocht hij winnen zullen veel mensen hem dat toch blijven verwijten!

We kunnen wel degelijk iets voor Jaap doen, Boudewijn, maar weet je wat het met Jaap is, hij is niet zo loveble, de eikel als hij een charme offensief zou houden is het zo gebeurd. maar helaas dat zijn niet Jaap zijn skills. neem eens cotact op met kingjaap of de hyves van king jaap. word je ziek van de fans van Jaap. maar zijn wel allemaal normale gasten, ( wat je normaal kunt noemen dan)

Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 maart 2008 - 16:38   quote  deeplink  
We kunnen wel degelijk iets voor Jaap doen, Boudewijn, maar weet je wat het met Jaap is, hij is niet zo loveble, de eikel als hij een charme offensief zou houden is het zo gebeurd. maar helaas dat zijn niet Jaap zijn skills. neem eens cotact op met kingjaap of de hyves van king jaap. word je ziek van de fans van Jaap. maar zijn wel allemaal normale gasten, ( wat je normaal kunt noemen dan)

DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 13 maart 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Met Jaap komt het wel goed na de kooi, misschien de enigste.
lisbeth
 lisbeth - donderdag 13 maart 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Ik heb ook wel het vertrouwen in de toekomst van Jaap. Het is niet voor niets dat Huub aan hem wil blijven hangen Jaap is de slimste van die twee.
tino
 tino - vrijdag 14 maart 2008 - 09:48   quote  deeplink  
dat is niet zo moeilijk, lisbeth
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 14 maart 2008 - 23:30   quote  deeplink  
ook ik gun het jaap heeft hij gelijk een ton of twee
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 14 maart 2008 - 23:34   quote  deeplink  
kunnen wij niets doen dan datkabouterman niet wint maar een ander ??
voor mij part jaap of zo zeg het en ik doe mee
tino
 tino - zaterdag 15 maart 2008 - 11:41   quote  deeplink  
ik ook, misschien een paar euro spenderen aan sms-jes voor jaap
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 15 maart 2008 - 14:38   quote  deeplink  
Ja is goed.
bonnie300
 bonnie300 - zaterdag 15 maart 2008 - 19:24   quote  deeplink  
doe mee is goed
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 15 maart 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Heb er al 10 verstuurd er volgen er meer.
Kom mensen allemaal even Jaap een sms je het zou leuk zijn als Jaap komende popo boven Huub staat
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 15 maart 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Jaap naar 3040
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 16 maart 2008 - 00:02   quote  deeplink  
Jaap heeft al aangegeven dat het hem geen fuk kan schelen of er mensen sms-en of niet, hij wil het zelfs niet eens omdat het alleen maar geld in het laadje is voor RTL dus smsen nee bedankt. En 10x is ook belachelijk vind ik =D
lisbeth
 lisbeth - zondag 16 maart 2008 - 00:33   quote  deeplink  
al is het maar dat Huub niet wint. Nu moet Jaap van Huub Claire vertellen dat ze eruit moet.
lisbeth
 lisbeth - zondag 16 maart 2008 - 00:33   quote  deeplink  
al is het maar dat Huub niet wint. Nu moet Jaap van Huub Claire vertellen dat ze eruit moet.
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 16 maart 2008 - 02:13   quote  deeplink  
Wie wint of niet we zien wel hoe dat zal lopen in het 'eindspel' alles wordt gedirigeert dus of je nou 100en sms-jes stuurt of niet de plannen staan er toch al. :/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?"

0.0052130