|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nog meer luchtpost!
Weer een vliegtuig? Palma waarschuwt Huub in het kantoor dat er weer een verrassing voor hem langskomt. Huub rent meteen weer naar binnen om Claire te halen, dit moet hij natuurlijk met zijn vriendinnetje delen! "Palma wat staat er op? Ik kan het niet lezen?", lacht Huub. "Het is toevallig dat ik even alert bent!", benadrukt Palma nog even. "Mooi hè liefje", zegt Huub enthousiast. "Ja, niet normaal", zegt Claire trots. Wat wordt Huub toch verwend vandaag! Ondertussen licht Brian in de keuken Nienke in over de gevoelens van Claire voor Huub, dat die best serieus zijn en ze al echt denkt over samenwonen na De Gouden Kooi. Zal Nienke dit zo meteen meenemen als ze verder gaat met het diepgaande gesprek met Huub?
Brian vindt het allemaal wel om te lachen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja klopt rat beter dan jou ratrelatie viezerik |
|
|
|
|
tino
|
|
|
die domme Tilburgse denkt dat die viezerik uit Oldenzaal met hem gaat samenwonen? Zal dan wel in de hoerebuurt van Tilburg zijn, zelf heeft hij geen woning en zo slaat hij twee vliegen in een klap, onderdak en een vrouwtje wat voor hem "werkt". |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
er is maar een smerige sneaky rat en dat is brian en ja ben je fan zegt genoeg over de waarden en normen van zijn fans ahahahahah ben er trots op! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou als je fan bent van dat misbaksel huubje, dan beken je kleur als geen ander, dan zit je dus op dezelfde golflengte als die kabouter, pleit niet voor je, fleur. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
kijk huub is nog steeds geen crimineel,die rat wel en al zijn familie en vrienden dus haahahahah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
weer geen waarom je huub fan bent, weer geen zinnig woord, alleen maar ratten en familie en hahahhhaa. Nou er komt een stuk minder uit als uit die k"tkabouter van je, de enige tuinkabouter in nederland met batterijen, haal ze er uit en hij kan alleen nog maar janken... |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ik ben huub fan omdat hij een topper is,en geen crimineel en hij slaat geen vrouwen!!snap je dit!!?? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij beledigt en vernedert ze alleen tot op het bot, ook al een beurt gehad..... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub is een topper in het geestelijk mishandelen van vrouwen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
perfekt commentaar, johan13 |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja natuurlijk en lichamelijk geweld binden jullie normaal en geestelijk mishandelen doet die rat dag en nacht bij amanda dus wat klets je nou!! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
zo dom zijn jullie nou ga lekker werken joh is beter voor jullie of stom het is bijna weekend !! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huubje in zijn reet kruipen is slim |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wie is de grootste rat van oldenzaal en omstreken.????? |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
he tino je bent vast antiliaan he en weet je van de 10 antilianen deugt er misschien 1! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nog beter als fan van huubje,jullie grote voorbeeld, daar deugt er geen 1 van |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
fleur82 Nowlive daar zitten ze echt te wachten op jou |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
trouwens ik ben dol op antilianen ze zijn mooi leuk en zooooooooooooooooooooooooo gaaf ik hou niet van onderkruipsels gek he dat de een wel van iets houd en de ander niet je moet mensen niet zo aan vallen op hun mening we leven in een vrij land enje mag je mening geven maar je hoeft niet zi persoonlijk te worden als je ergens niet mee eens bent |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|