|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Palma met Jaap op date!
"Palma! Nienke wil je wat vertellen!", roept Huub terwijl ze naar boven lopen. "Ja, het is zeker barslecht nieuws wat je wil vertellen", zegt Palma meteen als ze iedereen aan ziet komen. "Nienke ligt zich suf te lachen beneden", zegt Huub plagend. "Ja van de zenuwen. We hebben een klein licht probleempje", verontschuldigd ze zich. "De reacties zijn overweldigend, maar niemand durft te komen", pest Huub nog even en hij zegt erbij dat er iets van 82 reacties waren. "Even zonder dollen. 82 mannen?", glundert Palma. Maar dan heeft ze de grap door... "Ze willen alle drie niet komen!", lacht ze. "We hebben inderdaad maar twee reacties gehad. Ze waren door vrienden opgegeven", vertelt Nienke beteuterd. "Praat maar door, ik ga eventjes weg nu", zegt Palma en ze kruipt onder tafel. Lachend komt ze weer boven. "Gelukkig heb ik Mikey nog!" "Maar je mag, om het goed te maken, samen met Jaap op date!", komt Huub met een idee. "Dump Cora en neem Palma mee zondag!", gaat hij verder. "Ik neem Palma wel mee!", lacht Nienke. Dat blijkt een topidee te zijn, want dan kan Palma meteen het podium op om een man te scoren. Wat een gezelligheid!
bron: tien.tv |
|
|