|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nienke over Huub!
Huub heeft een voorgesprek met Nienke over de radioshow van vanmiddag. Nienke heeft al heel wat ideeën. "We gaan de vrouwelijke luisteraars vragen wat er nou zo vreselijk lekker en leuk is aan Huub", oppert ze. "Ja, maar ook vrouwen die mij tips geven hoe ik met vrouwen moet omgaan", voegt de Oldenzaler eraan toe. Plotseling vraagt Huub de dj een persoonlijke vraag. "Nienke, wat denk je dat mijn beeld van vrouwen is? Of wat is jouw beeld van mij?", vuurt hij of de dj af. "Je bent heel slim en gehaaid. Maar je bent ook een beetje onzeker en dat is in je voordeel, want anders zou je heel arrogant zijn. Je vindt vrouwen heel leuk en je hebt ook wel respect voor ze in bepaalde mate. Ik denk dat jij niet zo snel verliefd wordt", luidt haar mening. Nienke vindt echter dat Huub niet goed met vrouwen omgaat als hij niet met ze in een vaste relatie zit en hij verliefd op ze is. De 100%NL-dame neemt geen blad voor haar mond!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou Huub als je tips van vrouwen moet krijgen hoe met ze om te gaan zegt dat genoeg over je. Ik zou dan maar eens hard gaan studeren, want die tips hebben tot nul,nul geleid. Je blijf en bent een vrouwen-ondeskundige, slim en gehaaid ben je echter helemaal niet, dat blijkt uit je vak en dat je op jouw leeftijd nog geen rijbewijs hebt, allemaal "slimme" zaken. Janken kun je wel als de beste, dat moet ik toegeven, dat is ook wel het enige.. |
|
|
|
|
|