|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Kwetsbare Huub
"Wanneer ben jij kwetsbaar?", vraagt Nienke dan. "Als ik gedronken heb ben ik het meest kwetsbaar. Dan kan je me het meest raken als je aan mijn identiteit twijfelt. Als mensen denken dat ik echt een klootzak ben. En met name van mensen waarvan ik vind dat ze me zouden moeten kennen. Op het moment dat Lieke echt dacht dat ik een klootzak was, voelde ik me gekwetst", vertelt Huub eerlijk. Nienke krijgt hier de kans om een vleugje 'echte Huub' te zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
je bent de grootste klootzak, jankerd |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
huub je bent de grootste klootzak, jankerd |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
tino zonder hoofdletter dat zegt al meer dan genoeg,wat ben jij zielig je bent nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan ons Huubje wat doe je als de kooi afgelopen is, heb je nog wel een ander leven? |
|
|
|
|
dorlae
|
|
|
moed voor nodig om je zo en plein public te laten zien probeer het is een keer tino |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
mezelf voor persoonlijke aanvallen krijg je ook een ban
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 maart 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ach johan, ze weten niet beter, hebben een hersenspoeling gehad. |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Huh, ik snap hier de aanval op tino f niet? zegggen de anderen niet hetzelfde over huub? en hierbij ik ook: huub je BENT een klootzak.... |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
geweldig hoe de reactie is allemaal een k(l)eurtje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: dat is geen moed, dat is hebzucht !!! alles doen voor geld al was het jezelf en plein public vernederen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: herhaling van zetten, zoals zijn meester |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: In de wereldgeschiedenis zijn er genoeg van die figuren geweest die dachten dictatortje te kunnen spelen, meestal enge kleine mannetjes die daardoor hun ego wilden verhogen, meestal is hat dan ook niet goed afgelopen met die hard-roepers, hebben alleen een hele hoop voor zichzelf en voor anderen kapot gemaakt |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
mezelf ,,,, Nowlive. zoekt nog huubfans om vliegtuigjes te kunnen betalen |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
mezelf staat ook niet met een hoofdletter, en mezelf is dat niet van mij, mijzelf en ik? Maar ja kan je ook niets aan doen. tino hoeft zichzelf niet belangrijk te maken, dat doen wij wel. wat is jouw excuus? |
|
|
|