|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Yuri is terug!
Plotseling komen er twee auto's voorrijden. We zien Hans Nijman uitstappen, de kickbokstrainer van Brian, maar hij is niet alleen. Want wie zien we nog meer? Het is niemand minder dan Yuri, de Georgische Sloper! "Jij komt Brian in elkaar slaan?", verwelkomt Huub de kickbokser. Eenmaal binnen begroet Yuri de Miljonairs en ook de confrontatie met Brian kan niet uitblijven. "Wil je wat drinken, Yuri?", vraagt de Antilliaan. Nou, dat begint in elk geval vriendelijk!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub heeft gelukkig weer iets om Brian te kleineren. Nee dan moet hij eens met zijn grote ... mond in de ring gaan staan. Hij kan alleen maar tegen vrouwen vechten. Dat de fan's van Huub zo zouden laten kennen hadden wij al door. Maar er wordt niet verteld hoeveel betuigingen voor Brian binnen zijn gekomen. Huub moet nu maar eens stoppen met zijn etterige gedrag. Het is te hopen dat hij na de kooi weer gewoon telefoontjes moet gaan verkopen. Maar niemand koopt dan meer want hij heeft in de kooi zitten vertellen dat hij toen ook de mensen belazerde dus......... |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
huub is gewoon zo jaloers op brain. hij wil alles wat brain heeft zelf als er iemand voor brain is wordt hij al helemaal gek kijk maar naar het gedrag tegen mike,, alleen maar jaloers gedrag kan hij hebberige persoon dat is het daarom moest hij ook ,,en wil die nog steeds amanda gebruiken ,,en achterdochtig als brain gewoon het uitje aan jaag geeft alleen omdat het hem niets doet, bang dat jaap weer naar brain gaat,, hij wilde jaap ook alleen aan zijn kant hebben omdat jaap aan brain zijn kant was nieks geen mattie hebberig dat is het gewoon ,, inplaat van het spel spelen zo als het hoort speelt hij met mensen op een dus danige manier dat niet te begrijpen is hij heeft geen enkele controle over zich zelf kijk maar hoe vaak het al een drank verbod heeft gehad en nu nog en natuurlijk als je zo lang in dat huis zit wordt je anders, maar dat is hun keuze geweest ,, ik vind niet dat huub echt het spel speelt zo als het hoort .. alles wil hij hebben elke stemming moet naar hem toe gaan en anders is hij boos,, mensen die zich aan huub meten nou ja zijn fan,s die keuren zijn gedrag goed ,, als brain een blanke was dan was dat heel anders geweest brain heeft ook zijn fouten tuurlijk maar hij probeerd in ieder geval nog mens te zijn ,, en jaap die is nog steeds zoekende ,, amanda is heel erg gegroeit vind ik echt en claire ja die moet zo snel mogelijk naar huis van mij mag iedereen winnen ook jaap maar voor al niet huub |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Bonnie dat is helemaal waar Huub kijkt af en toe scheel van jalousie. Hij zal vanavond ook wel naast zijn schooenen lopen want hij zei vanmiddag al dat het niet voor niets was dat hij als laatste bij radio 100%.nl mocht optreden want hij is de beste volgens hem. Ik was blij dat Nienke tegengas gaf, en dan die vuilnisman lachen toch. Mijn mailtje is helaas niet voorgelezen, was te erg zeker. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
jammer lisbeth !!!!!sensuur dachten ze zeker maar geeft niks hoor hij gaat nog eens goed op zijn muil en weet je als mens gun ik iedereen alles maar dit mens breng te veel andere mensen op een dwaalspoor geeft niks hoor ,,, want daar zijn er veel van maar eerlik is eerlijk en ze hadden toch gezegt wie er het lang in is die wint ??? nou dat kan er dus maar een zijn volgens mij en nu komen ze met weer een boelschit eind spel dat kan nooit goed zijn en is ook oneerlijk volgens mij maar maakt niet uit hoor deze wereld zit nou eenmaal zo in elkaar hoe slechter je bent hoe meer mensen dat mooi vinden\ wil ik niet zeggen dat huub slecht supper is maar slecht gedrag dat bezit ie wel ik vind we dat rtl met ons speelt steeds weer regeltjes aanpast in het voordeel van huuberman |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Bonnie dat is al vanaf toen met Nathanael Huub deed niets, nee hoor. Ik zat toen echt altijd achter de streams en heb het zelf gezien, Sterker nog Huub heeft het later zelf toegegeven. Lekker feestje, je hoort Huub overal overheen echt een aandachtvragen en in de belangstelling staan. Ik ga dus maar een poosje slapen. trusten allemaal. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ja lisbeth dat ga ik nu ook maar doen trusten
maar eerst even dit naar aanleiding van dat gejank van dat fotoboek hahahahahah wat is daar nou aan ,,gewoon van zij fam gekregen dat boek mooi,, kan hij nu naar huis tot nooooooit meer ziens huuberman en neem je boekje maar mee oja en die traanendal van je daar bekoor je me niet mee neem gewoon lekkker een borel en sla weer iedereen voor rot dan hoef je niet meer zo te janken als je andere de dood wenst dan zie ik ook geen traan en nu wel doen als of je een mens bent??? hahahahahah daaaaaaaaag huupje hoopende dat mensen weer op je gaan stemmen
nou ja dat doet hij wel heel goed onze huupje liegen en bedriegen dat is wel goed van hem moet ik zeggen knap wer k hoor jongen |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja die tranen doed hij om dat er nu gesms kan voor de poll en jaloers zeker weten er mag niemand belang stelling als alleen hij laad hem maar eens in die ring gaan met zijn kikkerogen worden het mischien muizenogen is te hopen eerst zit ie als een klein kind op de trap als hans er is met jory en later aan tafel om brian er onderuit te halen lafaard huuh dat ben je ze moesten jou uitspraken eens seriuus nemen nou jongen blijft er weinig nog van je over en die moter les is ook neb hij zal wel iedere keer ergens anders zitten want als je moterrijbewijs wil halen dat weet iedereen moet je het eerst voor de auto hebb en en dat heeft die kabouter niet we worden weer voor de gek gehouden en hoop ook zeker niet dat hij wind als hij verliest word ie gek en terecht dan op de radio mooi voorkomen met zijn bek maar dan toch nog de uitspraak doen val van die wagen vent niet normaal he |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Alles wat hij het afgelopen jaar iedereen heeft toegewenst moet hij zelf maar eens krijgen kijken of hij dan nog zo'n grote mond heeft. Met om te beginnen van die motor afvallen.Trouwens reetje moet je ook je theorie niet eerst doen? Ik snap er niets meer van. Ook vind ik Amanda en Huub na de les zo overdreven vertellen dat het geweldig ging, zou dat ook weer opdracht van "ächter" zijn? En inderdaad heeft Huub zelf zitten verkondigen dat hij helemaal nog geen rijbewijs heeft. ra,ra,ra hoe kan dat. Wie het weet mag het zeggen. Ik vond het wel een mooi moment dat Rachel binnen kwam. Je zag Huub zijn gezicht 3 meter zakken vooral toen Claire met haar naifiteit zo uitbundig stond te juichen. Wat een klapper. Het wordt misschien nu weer leuk in de kooi. Eens kijken om Ricardo wat rellen kan schoppen met Huub. Huub wild gisteravond ook dat Ricardo bij Jaap ging slapen. Toen Jaap meerdere keren nee zei, stond Huub helemaal te stampen zo pissig was hij. Eindelijk zei Jaap eens nee en kwam voor zichzelf op. Dat muisje zal nog wel een staartje krijgen.Al met al weer wat actie. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ik ben echt trots op jaap dat hij eens nee zei driewerf nee, nee en nog eens nee tegen kabouterman hopelijk pakt die Rachel//rocardo hem zo goed aan dat hij zijn eigen tenenkaas op eet ik popel naar de ontwikkelingen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 - 14:48 schreef lisbeth het volgende:Huub heeft gelukkig weer iets om Brian te kleineren. Nee dan moet hij eens met zijn grote ... mond in de ring gaan staan. Hij kan alleen maar tegen vrouwen vechten. Dat de fan's van Huub zo zouden laten kennen hadden wij al door. Maar er wordt niet verteld hoeveel betuigingen voor Brian binnen zijn gekomen. Huub moet nu maar eens stoppen met zijn etterige gedrag. Het is te hopen dat hij na de kooi weer gewoon telefoontjes moet gaan verkopen. Maar niemand koopt dan meer want hij heeft in de kooi zitten vertellen dat hij toen ook de mensen belazerde dus......... Hij kan niets anders dan mensen belazeren, ook in de kkoi. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 - 23:25 schreef bonnie300 het volgende:ja lisbeth dat ga ik nu ook maar doen trusten maar eerst even dit naar aanleiding van dat gejank van dat fotoboek hahahahahah wat is daar nou aan ,,gewoon van zij fam gekregen dat boek mooi,, kan hij nu naar huis tot nooooooit meer ziens huuberman en neem je boekje maar mee oja en die traanendal van je daar bekoor je me niet mee neem gewoon lekkker een borel en sla weer iedereen voor rot dan hoef je niet meer zo te janken als je andere de dood wenst dan zie ik ook geen traan en nu wel doen als of je een mens bent??? hahahahahah daaaaaaaaag huupje hoopende dat mensen weer op je gaan stemmen nou ja dat doet hij wel heel goed onze huupje liegen en bedriegen dat is wel goed van hem moet ik zeggen knap wer k hoor jongen HEEFT HIJ WEER ZITTEN JANKEN, DE ZIELEPOOT !!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach een ieder die liegt daar toch,die rat zingt toch niet voor niets die fucking paranoia zooi,je word belazert waar je zelf bij staat alles is doorgestoken kaart , ook yuri die z.g.n langs kwam was het ratje niet op de hoogte dat hij zou komen? of is er in huis een juwelier?jajaja slapen doe ik s,nachts |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 09:54 schreef lisbeth het volgende:Alles wat hij het afgelopen jaar iedereen heeft toegewenst moet hij zelf maar eens krijgen kijken of hij dan nog zo'n grote mond heeft. Met om te beginnen van die motor afvallen.Trouwens reetje moet je ook je theorie niet eerst doen? Ik snap er niets meer van. Ook vind ik Amanda en Huub na de les zo overdreven vertellen dat het geweldig ging, zou dat ook weer opdracht van "ächter" zijn? En inderdaad heeft Huub zelf zitten verkondigen dat hij helemaal nog geen rijbewijs heeft. ra,ra,ra hoe kan dat. Wie het weet mag het zeggen. Ik vond het wel een mooi moment dat Rachel binnen kwam. Je zag Huub zijn gezicht 3 meter zakken vooral toen Claire met haar naifiteit zo uitbundig stond te juichen. Wat een klapper. Het wordt misschien nu weer leuk in de kooi. Eens kijken om Ricardo wat rellen kan schoppen met Huub. Huub wild gisteravond ook dat Ricardo bij Jaap ging slapen. Toen Jaap meerdere keren nee zei, stond Huub helemaal te stampen zo pissig was hij. Eindelijk zei Jaap eens nee en kwam voor zichzelf op. Dat muisje zal nog wel een staartje krijgen.Al met al weer wat actie. Let maar op je kalender, vlak voor dat er weer een pol aankomt gaat hij lopen janken, hartjes winnen he? vorige maand was het janken om mamma, die maand daarvoor, weet ik niet meer, het is net een wijf, die janken premenstruaal, en huub jankt prepolstemming. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 16:33 schreef Xanne het volgende:[..] Let maar op je kalender, vlak voor dat er weer een pol aankomt gaat hij lopen janken, hartjes winnen he? vorige maand was het janken om mamma, die maand daarvoor, weet ik niet meer, het is net een wijf, die janken premenstruaal, en huub jankt prepolstemming. Dat valt wel op ja! Hij voelt zich 'ineens' niet meer goed en 'twijfelt' over of hij nog wel moet blijven... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja inderdaad jullie hebben gelijk. Wat een held hè? bah! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het is en blijft een grote held,gewoon doorgaan zou berry stevens zeggen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat was ook een homo, frans, en je weet dat huubje er ook niet vies van is, wat hij tenminste zelf verteld |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino dit gaat niet over huub ,wel ff bij de les blijven |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
wat een gezuer nog steeds over die knockout was het yurie niet met een grote mond schaap ik ga je bala bal en daar lag de schape hoeder ahahaha leiver yurie dan brian geen gekwast huubje had daar niets eens durven staan brian is zo wie oz de winnaar gal maar lekker door dat kan niemand hem meer ontnemen niet een s dit wordt hem gegund ze hadden liever brian op de vloer zien liggen maar daar heeft brian te hard voor gewerkt hij krijgt niets voor niets zoals huubje BRIAN NOGMAALS JONGEN BRAVO |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2008 - 11:38 schreef janeke het volgende:wat een gezeur nog steeds over die knockout was het yurie niet met een grote mond schaap ik ga je bala bal en daar lag de schape hoeder ahahaha liever yurie dan brian geen gekwast huubje had daar niets eens durven staan brian is zo wie zo de winnaar gal maar lekker door dat kan niemand hem meer ontnemen niet een s dit wordt hem gegund ze hadden liever brian op de vloer zien liggen maar daar heeft brian te hard voor gewerkt hij krijgt niets voor niets zoals huubje BRIAN NOGMAALS JONGEN BRAVO |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja hoor die rat is en blijft geweldig,nog ff dan word hij heilig verklaart,maar is niet welkom bij de paus |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
jij ook niet en huub helemaal niet dussssssssssssssssssssssssss maar brian is en blijft de winnaar DAAR GAAT HET OM NIET OM DE PAUS |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat mocht hij willen? maar droom jij daar maar lekker over we zullen zien |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Misschien mag de Paus wel niet in Brians buurt komen. Brian je kan het dat hebben we duidelijk gezien. Bravo, ga er maar eens staan, nee mijn petje af voor hem. Die slome trol doet het niet die klept alleen maar 1,5 miljoen en zijn huis. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach die heeft weer andere kwaliteiten,je zijn skattie is inderdaad een trol op hakken |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
lisbeth heb jij het ook zo naar jou zin?nee je hebt het verkeerd het is een trol op hakken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub gilt a;s een speenvarken bij electronisch ontharen, laat staan als hij een knal van Yuri op zijn bolus krijgt, en ja iedereen heeft gegilt als meiden maar dat komt omdat het sissies zijn, en ja ook ik bengelazerd en is op zijn zachts gezegd geen pretje. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat doen jullie moeilijk, Huubje is toch een halve meid (homo), dus een zacht eitje die gaat janken als hij zijn zin niet krijgt, geen vergelijk met Brian. Hij heeft ook zo'n "mooie" tatoe laten zetten, het lijkt nou net een staande schemerlampje, alhoewel het wel gemakkelijk is om hem later te herkennen, daar geilt hij natuurlijk op, maar hij kan ook de verkeerde treffen, hopelijk. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie was er niet aan het gillen met het ontharen ?allemaal toch ze zijn stuk voor stuk kleinzielig |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2008 - 16:39 schreef izzie het volgende:Huub gilt als een speenvarken bij electronisch ontharen, laat staan als hij een knal van Yuri op zijn bolus krijgt, en ja iedereen heeft gegilt als meiden maar dat komt omdat het sissies zijn, rest my case. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans, wees eens eerlijk, kan Huubje in jouw ogen nooit iets verkeerd doen en kun je verklaren waarom niet.....ben erg benieuwd naar je antwoord |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik hoef jou niets uit te leggen, er is er een die gilt en dat was huub met het ontharen wel ff bij de les blijven,die anderen vonden het lekker die gilde niet? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans, daar vroeg ik niet om, dus weer geen inhoudelijk antwoord. Over en sluiten deze discussie, komt met jouw antwoorden toch geen einde aan. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee maar die van jou wel zullen we zeggen,die onzin die jij uitkraamt |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Welk gedeelte uit de zin " NIET MEER OP ELKAAR REAGEREN", heb je niet begrepen? is toch duidelijk Nederlands, Boudewijn was daar heel duidelijk in, maar gewoon doorgaan. hoor. des te eerder word je geband. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als boudewijn zo duidelijk is waarom reageer jij dan? of geld dit niet voor jou? |
|
|
|