|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een bijzondere verrassing...
Door de hectiek van het radioprogramma en het late avondeten, kunnen de Miljonairs nu pas tijd nemen voor hun post. Huub en Claire doen dit traditioneel samen en de twee trekken zich terug in de Private Room. En Huub heeft wel een heel bijzonder cadeautje gekregen. Het is een prachtig fotoboek van zijn fans en zijn achterban. De Oldenzaler is er in eerste instantie helemaal stil van. Claire slaat opgewonden kreetjes. "Een echt Huubboek!", roept ze enthousiast uit. Huub knikt heftig. "Kijk dan! Hedda heeft erin geschreven! En Ilona! Kijk dan!", roept hij uit, blij als een klein kind. "Dit zijn de foto's van Eric!", roept hij verder. "Weet je hoelang dat geleden is? Dit is bij het honkbalveld, Hedda en ik met skiƫn! Dit zijn mijn foto's van MSN! Dit is jaren terug! En ook Gaby! En Sylvia...", Huub kan zijn ogen niet geloven.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
hahahahahah wat is daar nou aan ,,gewoon van zij fam gekregen dat boek mooi,, kan hij nu naar huis tot nooooooit meer ziens huuberman en neem je boekje maar mee oja en die traanendal van je daar bekoor je me niet mee neem gewoon lekkker een borel en sla weer iedereen voor rot dan hoef je niet meer zo te janken als je andere de dood wenst dan zie ik ook geen traan en nu wel doen als of je een mens bent??? hahahahahah daaaaaaaaag huupje hoopende dat mensen weer op je gaan stemmen
nou ja dat doet hij wel heel goed onze huupje liegen en bedriegen dat is wel goed van hem moet ik zeggen kanp wer k hoor jongen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
met Gaby onder de douche zullen er wel niet in staan, te smerig voor woorden en beelden |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Nou ik heb net dat filmpje gezien van de kabouter met clair dat ze samen het boek doorkeken, een brok reclame voor die kabouter en maar flink hardop voorlezen dat iedereen die in het boek wat geschreven heeft zo blij is met dat ventje, nou ik denk dat er niet een normaal mens maar iets in dat boek geschreven zou hebben, PS Die Claire mag dat Tilburgse accent wel eens gaan afleren, anders verstaan ze het in Oldenzaal-dorp haar niet eens, |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 12:17 schreef tino het volgende:Nou ik heb net dat filmpje gezien van de kabouter met clair dat ze samen het boek doorkeken, een brok reclame voor die kabouter en maar flink hardop voorlezen dat iedereen die in het boek wat geschreven heeft zo blij is met dat ventje, nou ik denk dat er niet een normaal mens maar iets in dat boek geschreven zou hebben, PS Die Claire mag dat Tilburgse accent wel eens gaan afleren, anders verstaan ze het in Oldenzaal-dorp haar niet eens, Geef hem eens ongelijk, zijn fans blijven bezig voor hem.
En Claire mag gewoon helemaal stoppen met DGK, ze doet niets, kan niets behalve het hele spel frustreren en Huub z'n ego hoog houden! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het hele progamma is een en al sex ,niet alleen huub vandaar de kijkcijfers,schaamteloos en personen zonder eigen normen waarde,het heeft meer weg van een hoeren kast |
|
|
|
|
|