|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een momentje voor de liefde...
De rondleiding stopt heel even in de fitnessruimte waar het gezelschap even blijft praten over verschillende soorten muziek. "Een hele avond Electro is leuk maar dat is net zoiets als de hele avond seks zonder klaar te komen", legt Huub uit. "Zoiets als voorspel?", vraagt de vriend van Nienke. "Dan denk ik dat vrouwen dat vooral lekker vinden", grapt een andere vriend. "Ik ben gek op Electro", grapt Claire dan mee. Dan wil het gezelschap naar beneden om het feest te beginnen. Huub wil nog even zijn meisje voor zichzelf hebben en het stelletje blijft alleen over. "Ik wil nog even zeggen dat ik enorm veel je hou. Dat ik heel blij ben dat ik je heb leren kennen en dat ik heel trots ben dat je van mij bent", uit Huub zijn gevoelens. "Ik hou ook van jou", fluistert Claire terwijl ze dicht tegen haar vriendje aankruipt. "Laat iedereen maar lullen. F*ck them all! Toch?", vraagt hij. "Ja...", reageert de Tilburgse. De twee knuffelen intens, ze grijpen elkaar stevig vast en blijven zo enkele minuten zitten. "Kom op! Let's socialize!", eindigt Huub de knuffel en de twee storten zich weer in de drukte!
"F*ck them all!"
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij weet precies hoe hij die domme gans moet bewerken, is hij Lieke, Hedda en al die anderen zo snel vergeten, nee hij doet het zogenaamd voor het "spel", hij denkt alleen : hoe kan ik winnen, die Claire is er binnen de kortste keren uit, dan komt ze er wel achter hoe dat kereltje werkelijk is, Hij en liefde, laat ons lachen!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 12:00 schreef tino het volgende:hij weet precies hoe hij die domme gans moet bewerken, is hij Lieke, Hedda en al die anderen zo snel vergeten, nee hij doet het zogenaamd voor het "spel", hij denkt alleen : hoe kan ik winnen, die Claire is er binnen de kortste keren uit, dan komt ze er wel achter hoe dat kereltje werkelijk is, Hij en liefde, laat ons lachen!!! De enige manier voor hem om tv te maken is nu met Claire, alleen het is erg boring! Lieke was vele malen beter in het spel spelen! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
NOu inderdaad Boudewijn, ik was niet bepaald dol op Lieke, maar het spel spelen kon ze als geen ander, die zat ook propvol ideeén, ik heb nog niets maar dan ook niets nul nakkes nada gezien van Claire, behalve de mondhoeken naar beneden trekken, kan ze dan ook niets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 16:30 schreef Xanne het volgende:NOu inderdaad Boudewijn, ik was niet bepaald dol op Lieke, maar het spel spelen kon ze als geen ander, die zat ook propvol ideeén, ik heb nog niets maar dan ook niets nul nakkes nada gezien van Claire, behalve de mondhoeken naar beneden trekken, kan ze dan ook niets. Dennis was zelfs nog vele malen beter in het spel spelen en in dingen ondernemen. Plus was hij elke dag op tv samen met Nadia, door hun ruzietjes en andere rariteiten die ze samen hadden. En daarbij vond ik het wel interessant om Dennis en Nadia bezig te zien met 'niets doen' terwijl het niets doen van Claire en Huub gewoonweg niet om naar te kijken zo saai is! Huub aan het woord + Claire die ja, ja, ja zegt |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 - 17:00 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dennis was zelfs nog vele malen beter in het spel spelen en in dingen ondernemen. Plus was hij elke dag op tv samen met Nadia, door hun ruzietjes en andere rariteiten die ze samen hadden. En daarbij vond ik het wel interessant om Dennis en Nadia bezig te zien met 'niets doen' terwijl het niets doen van Claire en Huub gewoonweg niet om naar te kijken zo saai is! Huub aan het woord + Claire die ja, ja, ja zegt en een sigaret opsteekt, in die korte tijd dat ze in de kooi zit heeft ze in ieder geval een paar maandsalarissen overgehouden, ze hoeft namelijk geen sigaretten te kopen van euro ?? per pakje. |
|
|
|
|
|