BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Revanche tegen Yuri?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 15 maart 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Revanche tegen Yuri?

Yuri, de Georgische Sloper kwam gisteren, samen met Hans ook nog langs. Hans vond het belangrijk dat de twee kickboksers ook buiten de ring goed met elkaar konden praten. Zo kon Yuri meteen zijn frustraties kwijt, die hij over Brian had. Hij vond dat Brian namelijk geen respect naar hem had getoond en die laatste trap niet had mogen geven. Brian geeft toe dat hij daar niet trots op is, maar probeert het een beetje goed te maken door Yuri een mooi horloge te geven. De Georgiƫr spreekt uit dat hij nog een gevecht met Brian wil, Brian stemt hierin toe, maar weet niet of dat nog voor 22 mei kan plaatsvinden. Zal er dus nog een revanche komen tijdens De Gouden Kooi?

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - zaterdag 15 maart 2008 - 14:23   quote  deeplink  
alles was doorgestoken kaart zo klaar als een klontje
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 maart 2008 - 14:47   quote  deeplink  
Ik zie het meer als een beginnersfoutje van Brian, en wellicht stelde die Yuri zich een beetje zwak op want hij deed niet bepaald veel in die 15 seconden :)

Ik verwacht alleen geen rematch voor 22 mei...
frans-06
 frans-06 - zaterdag 15 maart 2008 - 14:56   quote  deeplink  
laat die rat maar door gaan in deze sport ze zullen hem zo slaan ,dat hij het lekker gaat vinden
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 15 maart 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 - 14:47 schreef Boudewijn het volgende:
Ik zie het meer als een beginnersfoutje van Brian, en wellicht stelde die Yuri zich een beetje zwak op want hij deed niet bepaald veel in die 15 seconden :)

Ik verwacht alleen geen rematch voor 22 mei...
Yuri liep te maaien bij het leven, totaal geen dekking, plus het gewicht en lengte verschil kan uitmaken gewichtklasse mag een maximum verschil zijn van 5 kilo maar niet meer, Brian weegt 72kg, en yuri in de 80kg dat is al vreemd. maar het lengte verschil mag . Denk toch dat ook in de rematch Yuri de klappen gaat krijgen tenzij hij direct een uppercut geef, maar Brian zijn dekking zal veel te goed zijn, vooral omdat Yuri maait. Op schoonheid zullen ze geen van beide winnen. lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 15 maart 2008 - 16:28   quote  deeplink  
en inderdaad alles was door getrapte kaart, hahahah
frans-06
 frans-06 - zondag 16 maart 2008 - 07:30   quote  deeplink  
dat kwam omdat de scheidsrechter zijn fluitje was vergeten hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Revanche tegen Yuri?

0.0057759