|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Nieuwe bh
Amanda, Brian en Ricardo besluiten in de sauna te gaan. Maar voordat ze zich daarvoor klaarmaken, heeft Ricardo eerst nog een cadeautje voor Amanda, namelijk een bh! De bh is alleen veel te klein, het puilt namelijk allemaal nogal uit... Het is dus tijd om de zwemkleding aan te trekken, want misschien nemen ze na de sauna nog wel een duik in het zwembad!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
of het normaal niet uitpuilt he amanda,en waarom jij een bh draag begrijp ik niet, met jou siliconen borsten,je loopt er gewoon bij als een goedkope del |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2008 - 09:52 schreef frans-06 het volgende:of het normaal niet uitpuilt he amanda,en waarom jij een bh draag begrijp ik niet, met jou siliconen borsten,je loopt er gewoon bij als een goedkope del iedere vrouw die met siliconen borsten loopt is dus een del je bent zelf jaloers op haar borsten ze loopt erbij als een goedkope del volgens jouw
maar al die ZGN DURE DELLEN DIEDENKEN DAT ZE BETER ZIJN
LOPEN IN HAAR JURKEN HAAR MAKE UP ZELFS HAAR SIERADEN echt mensje ziet groen van jaloezie |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wou jij soms zeggen dat zij een dame is? en zich als een dame gedraagt, ze loopt er bij als een goedkope slet,ze loopt in haar blote kont en haar borsten vallen er bijna uit ,en dat noem jij een dame ja met recht een goedkope stoephoer jaap heeft gelijk |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ja zo noemt jaap claire maar niet AMANDA DIE BEWEZEN HEEFT EEN GEDUCHTE TEGENSTANDER VOOR JAAP EN HUUB IS
JIJ BENT ZO ZIEKELIJK JALOERS OP AMANDA MAAR OOK HUUBJE LUST HAAR GRAAG HOOR EN HOE WEET JE DAT HUUB ZOENT AMANDA ZOALS HIJ NOG NOOIT EEN VROUW HEEFT GEZOEND DIE VIEZERIK WEETJE HOE OP EN IN HAAR PUNANIE TERWIJL ZE ONGESTELD IS AHAHAH HUUBJE KAN NOG ZO SLIM ZIJN MAAR HIJ IS ECHT DE HOND IN DE KOOI EN EEN LAGE OOK HIJ KAN AMANDA NOOIT MEER EEN GROTE BEK GEVEN EN DAT WEET HIJ |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
FRANS NEEM OOK SILICONEN DAN HOEF JE NIET JALOERS TE ZIJN AHAH dat staat foute mannen wel foute mannen zijn mannen die een vrouw hoer noemen ze vergeten dat HUN MOEDER EEN VROUW IS |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
FIJNE ZONDAG HIER voor zover het lukt ahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat moet een man met siliconen?ik heb liever een vrouw puur en natuur,en wat was jou moeder?werd die door jou vader ook zo bestempelt,ik neem aan van niet,wel bij de les blijven domme doos |
|
|
|