|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Spreken is zilver. Zwijgen is goud.
Bedachtzaam neemt Ricardo een slok rosé. "Je hebt af en toe dingen, dan denk ik 'trek je bek open!'", zegt hij tegen Claire. De butler vindt dat de Miljonair veel meer voor zichzelf moet opkomen. "Ja, ik denk dat wel meer mensen dat van mij vinden", reageert Claire zachtjes. Ricardo vindt het jammer dat ze daar niets mee doet. Misschien kan Claire lessen aanvragen bij de praatgrage gastspeler, die een discussie nooit uit de weg gaat. Ricardo heeft zijn lippen namelijk alleen op elkaar als hij slaapt.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
die ricardo had een k.t in zijn nek moeten hebben, maar ja dat is nou eenmaal homo eigen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
toch houdt huub ook van homo's frans, vaker door hem zelf bevestigd, maar volgens mij heeft hij ook geen k"t in zijn nek maar is hij helemaal een k"t, al zou dat een belediging voor elke vrouw zijn |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ricardo had eerder de villa in moeten komen ik snap dat huubpers bang zijn want huubje lust die lolie graag hoor hij verteld zelfs hoe hij die lolie het liefst heeft ze zijn bang dat niet een vrouw maar een man die zich vrouw voelt huub terug pakt voor alles wat hij vrouwen aan doet en claire kan maar beter naar ricardo luisteren dan komt ze nog ergens want haar grooste fout is geweest om met huub te gaan en haar 2e grote fout is om haar post samen met huub te lezen .ricardo is top |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie is er nu dom die clair toch en niet huub,wat zou die amanda graag eens met een vrouw willen die rat is er ook niet vies van maar huub komt er voor uit dat is het enigste verschil |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het verschil is dat huub het al diverse keren bewezen heeft en er voor uit komt dat hij het lekker vindt, huub is een halve vrouw, al is dat ook een belediging voor elke vrouw. Volgens mij kan die grootspreker huub helemaal niets klaar maken. Kleine ventjes hebben meestal een grote bek, scheppen op over hun grote l"l, rijden graag in een grote auto, dit is allemaal om hen "groot" te doen lijken. Huub is een vies, respectloos, klein kaboutertje, dat op zijn tijd moet janken als een klein kind, dat geen ijsje (zijn zin) van zijn mammie krijgt. Huub kan niet anders als er voor uit komen omdat de meeste mensen al lang in de gaten heeft hoe huubje in elkaar steekt.....smerig !! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub doe je best je kan het,als de vrouwen zich willen verlagen is dat hun eigen probleem |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee frans, de vrouwen willen zich in eerste instantie niet verlagen, maar huubje gaat te werk als een echte loverboy. Eerst heel lief doen, slijmen, aardig en attent, ik hou zielsveel van jou, en als ze dan denken dit is de ware voor mij veranderd hij als een blad aan een boom en mogen en moeten ze alleen nog maar doen en zeggen wat "keizertje" huub goed vind. De enige die sterk genoeg was om dit uiteindelijk te trotseren was Lieke, en het is dat in de kooi gebeurde, maar anders waren er misschien door zijn frustraties en woede-aanvallen ergere dingen gebeurd als nu. Huub is en blijft een heel gevaarlijk klein kereltje met een hele grote bek, in principe akn hij helemaal niets, blijklt wel uit zijn opleiding en ex-beroep en moet zich telkens verschuilen achter zijn herahling van smerige woorden. Voor mij frans, einde van deze discussie want ik walg van dat ettertje en kan niet begrijpen dat er nog normale mensen zijn die hem goed vinden. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hoe dom ben je als vrouw om met de eerste de beste het bed te delen,lieke had zich toch ook de kooi in geneukt,dus aan wie licht het nou,amanda kruipt toch ook voor die patjespejer,of noem jij dat echte liefde? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans daar heb ik het niet over, ik heb het over het gedrag van een psychopaat-in-spee, Huubje. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er lopen meer psychopaten rond,als hij zijn zin niet krijgt of het gaat niet naar wens word mijnheer paranoia,dan heb ik het niet over onze huub ,maar over die rat brian,maar niet getreurd een paar pillen doen wonderen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hoe dom ben je om met de eerste en beste vrouw of homo zonder enig voorbehoud te gaan neuken, hoe zielig ben je om terwijl je zogenaamd meisje in een kamer ernaast zit, een hoer staat te neuken, hoe zielig ben je om openlijk te bekennen ook van leike jongens te houden, hoe dom ben je om ladderzatte zogenaamde "groupies" mee je bed in te nemen en te verkrachten, (waren te dronken om weerstand te bieden) hoe dom ben je om daar toch gebruik van te maken, hoe zielig ben je om bij een "optreden" met meisjes van 13 - 14 jaar te staan tongzoenen, nou Frans dan heet je geen Brian, maar Huub. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou gelukkig niet maar tegenwoordig als ze 12 of 13 zijn neuken ze er al op los, dat heeft te maken met je opvoeding,en we leven in 2008 alles kan en is mogelijk tegenwoordig ,dus de meiden zijn zelf zo stom om zich te laten gebruiken door wie dan ook |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ach Tino, ik begrijp niet dat jenogin discussie gaat, waar het Huub betreft, heeft de fan clan overal een verontschuldiging voor, Het is altijd iemand anders zijn schuld of het nu kinderen van dertien zijn of een dronken vrouw of een minirok, of een uitdaging, b=verkrachters en pedofielen mogen alles. en de Huub fan tolereerd ECHT ALLES. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik tolereer het niet maar die dellen wel dat is het enige verschil,die trol op hakken liet zich toch ook beffen door huub dus is zij er niet vies van |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2008 - 13:04 schreef frans-06 het volgende:ik tolereer het niet maar die dellen wel dat is het enige verschil,die trol op hakken liet zich toch ook beffen door huub dus is zij er niet vies van jij zit op ieder topic vrouwen voor hoer uit te maken, voor dellen, en weet ik het wat, je bent zo seksistisch als die trol. en verzin zelf eens woord, behalve de vloeken die je overneemt van Huub, online woordenboek, komt netter je toetsenbord uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- edit -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ALLEEN OP BEWONERS REAGEREN |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn bij deze ik hoef het niet te pikken over mijn moeder en familie,dus vandaar deze reactie hun reageren toch op mij moet ik zeggen dank je wel ik ben volgens hun toch ook een pedofiel dus laten ze maar oppassen meer zeg ik niet |
|
|
|
|
tino
|
|
|
- edit -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
alleen op bewoners reageren dat geld ook voor jou tino,en misschien dat jij kinderen misbruik, ik niet ga jou schamen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
oke, Boudewijn, maar hoe is dan de reactie van Frans, hier boven staand. Ik zal ook niet meer met hem in discussie gaan, hij is hetzelfde als de bewoner Huub, een grote plaat voor zijn hoofd. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er is er maar een die een dikke plaat voor zijn butterkop heeft en dat ben jij,ken jij mij?ik heet geen huub nog steeds frans |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Welk gedeelte uit de zin " NIET MEER OP ELKAAR REAGEREN", heb je niet begrepen? is toch duidelijk Nederlands, Boudewijn was daar heel duidelijk in, maar gewoon doorgaan. hoor. des te eerder word je geband. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dit geld ook voor jou dus waarom reageer jij dan? |
|
|
|