BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Woordenboek Huub!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 15 maart 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Woordenboek Huub!

Brian en Amanda hebben zich teruggetrokken in de slaapkamer, waar de Amsterdamse een boek besluit lezen. Maar al na een paar bladzijden vraagt Amanda haar vriendje om hulp: "Wat betekent moyenne? En wat is een hedonist?" Maar helaas voor de 20-jarige blijft Brian haar een antwoord schuldig. Als Huub dan de twee komt storen om te vertellen dat ze een film gaan kijken, stelt Amanda hem dezelfde vragen. Ditmaal krijgt ze wel antwoord op haar vragen! "Moyenne betekent gemiddelde en een hedonist dat ben ik! Iemand die van drank en seks houdt!", grapt de Oldenzaler. Dat zal Amanda nooit meer vergeten!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - zondag 16 maart 2008 - 06:06   quote  deeplink  
Je kunt aan de verstandelijk gehandicapte Brian ook alleen maar vragen stellen over: hoe je iemand het beste dood kunt trappen, hoe het leven in de gevangenis is, waarom schijnheilige mensen zoals hij zoveel bidden, hoe je het beste vrouwen kunt onderdrukken en hoe je kunt roven en stelen en stiekem kunt rukken.
frans-06
 frans-06 - zondag 16 maart 2008 - 07:43   quote  deeplink  
soerabaja jij heb een hele goede mensen kennis, ik ben het volkomen met jou eens,het is en blijft een rat
tino
 tino - zondag 16 maart 2008 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2008 - 06:06 schreef Soerabaja het volgende:
Je kunt aan de verstandelijk gehandicapte Brian ook alleen maar vragen stellen over: hoe je iemand het beste dood kunt trappen, hoe het leven in de gevangenis is, waarom schijnheilige mensen zoals hij zoveel bidden, hoe je het beste vrouwen kunt onderdrukken en hoe je kunt roven en stelen en stiekem kunt rukken.
je komt zeker uit indonesie ??? daar weten ze er ook wel raad mee
tino
 tino - zondag 16 maart 2008 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2008 - 07:43 schreef frans-06 het volgende:
soerabaja jij heb een hele goede mensen kennis, ik ben het volkomen met jou eens,het is en blijft een rat
Huub heeft ook een heel goede zelfkennis (dus geen mensenkennis) gezien zijn defintie van hedonist.
frans-06
 frans-06 - zondag 16 maart 2008 - 11:36   quote  deeplink  
wat maakt het uit waar je vandaan komt ,we gaan niet discrimineren
tino
 tino - zondag 16 maart 2008 - 11:40   quote  deeplink  
dat doen alle huub-fans dagelijks frans.
janeke
 janeke - zondag 16 maart 2008 - 11:46   quote  deeplink  
soera baja je hebt geen enkele mensen kennis
eris iets je opgevallen maar dat zegt niets jij nog frans
zijn echte streamers anders hadden julie wel anders gepiept

huub zijn slimheid wordt zijn ondergang want het gaat niet om hoe slim je bent het is wat doe je met je slim heid
soerabaja
wanneer je iemnad dom noemt ben jij de domste neem frans mee
liever sneaky dan een vrouwen hater
of ben je een man soerea baja meat ja ........ahahaahah
frans-06
 frans-06 - zondag 16 maart 2008 - 11:52   quote  deeplink  
beter slim dan dom, beter openlijk als achterbaks,en wat te bedenken van de huub haters daar wel eens naar gekeken? jij bent erg slim en inteligent janeke hahahaha een aplaus voor jou zelf
bonnie300
 bonnie300 - zondag 16 maart 2008 - 20:52   quote  deeplink  
tino - zondag 16 maart 2008 - 11:40 quote deeplink

helemaal mee eens

en p.s over slim gesproken waar gaat dit over

wat zullen de brain haters huilen met hun slimheid
in de hand als straks de gouden kooi is afgelopen

hahahahahahah lach me nu al rot
zoveel domheid hahahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 maart 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2008 - 20:52 schreef bonnie300 het volgende:
tino - zondag 16 maart 2008 - 11:40 quote deeplink

helemaal mee eens

en p.s over slim gesproken waar gaat dit over

wat zullen de brain haters huilen met hun slimheid
in de hand als straks de gouden kooi is afgelopen

hahahahahahah lach me nu al rot
zoveel domheid hahahahahaha
Ik lach met je mee!
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 07:42   quote  deeplink  
de gene die in de kooi zitten die daar voor de kat zijn viool hebben gezeten al die tijd, die zijn dom die vangen alleen de poen en geen vila zoals beloofd,maar een ding is zeker ze zijn van de straat
janeke
 janeke - maandag 17 maart 2008 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2008 - 06:06 schreef Soerabaja het volgende:
je lult slap als je iets verteld lieg dan niet
met dit soort verhalen moet je bij huub wezen kijk maar naar lieke
jij weet duidelijk niets en bent een meeloper
janeke
 janeke - maandag 17 maart 2008 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 07:42 schreef frans-06 het volgende:
de gene die in de kooi zitten die daar voor de kat zijn viool hebben gezeten al die tijd, die zijn dom die vangen alleen de poen en geen vila zoals beloofd,maar een ding is zeker ze zijn van de straat
daar zit huuubje dus bij die kan in een tent gaan wonen vondel park
mooie plek voor hem
brian en amanda hebben een huis hoor
janeke
 janeke - maandag 17 maart 2008 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2008 - 11:52 schreef frans-06 het volgende:
beter slim dan dom, beter openlijk als achterbaks,en wat te bedenken van de huub haters daar wel eens naar gekeken? jij bent erg slim en inteligent janeke hahahaha een aplaus voor jou zelf
jij bent nieuw en weet niets wat ze van brian op tv laten zien net als natas is wat men wil laten zien
degene die aan het discrimineren warenb de huubers brian natas bla bla wat er gezegd wordt en werd
is nog erger dan dit
en ja beter slim dan dom
maar als je met je slim heid denkt een vrouwen hater te zijn
een slaafen drijver dan kan je beter niet slim zijn FRANS
want dan ben je slim voor niets snap je dat nee he dacht ik al
VERGEET NOOIT DE HUUBPERS ZIJN HIER MEE BEGONNEN
EN EINDELIJK KUNNEN ZE HET TERIG KRIJGEN
stelletje haat zaaiers
en als jullie het terug krijgen ga je janken
janeke
 janeke - maandag 17 maart 2008 - 08:11   quote  deeplink  
en ik ben geen meeloper maar een streamer van dag een
huub er allang uitgemoeten
en claire heeft boete sdie ze niet krijgt
weet je dat
nee ga maar gratis flimpjes kijken en tv maar niet gallen dan
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 08:41   quote  deeplink  
JA Janeke net als Huub zelf kunnen ze niet incasseren, commentaar op anderen terwijl ze zelf niet kunnen spellen. gebruiken woorden uit een woordenboek waar van ze vergeten de verklaring te lezen. als er 1 achterbaks is is het Huub, misschien dat zijn fans het normaal vinden een meisje te beffen dat te dronken is om nog te kunnen lopen, bij ons heet dat verkrachten. bij hen, heet dat een spelletje, zegt toch genoeg!
tino
 tino - maandag 17 maart 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Janeke, Izzie en bonnie, heel goede commentaren geven jullie, precies zoals het is.
Ik heb nog wel een suggestie voor de kabouter : ik heb gehoord dat in "zijn huis" de volgende Big Brother komt, kan hij daar niet aan meedoen, kan hij in "zijn huis" blijven wonen, hij kan zijn camera-geilheid voortzetten en misschien komen er wel een paar leuke vrouwen en homo's die ook meedoen, is hij tenminste van de straat. Het enige nadeel is dat als je BB kijkt weer tegen die kikkerbek aan moet kijken.
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 12:07   quote  deeplink  
over haters gesproken natas en brian wat hadden die twee samen? je noemt nu twee lekkere op een ontaarde moeder die haar kids in de steek liet voor geld, waarvan een kind ziek is heulen jullie met dit soort nou ik niet, daar wil ik ook niet mee vergeleken worden ,en over overlopers gesproken jullie zijn de meelopers en niet ik, laat dat ff duidelijk wezen,lees ff wat jullie schreven over natasia,vergeten soms?
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 09:21 schreef tino het volgende:
Janeke, Izzie en bonnie, heel goede commentaren geven jullie, precies zoals het is.
Ik heb nog wel een suggestie voor de kabouter : ik heb gehoord dat in "zijn huis" de volgende Big Brother komt, kan hij daar niet aan meedoen, kan hij in "zijn huis" blijven wonen, hij kan zijn camera-geilheid voortzetten en misschien komen er wel een paar leuke vrouwen en homo's die ook meedoen, is hij tenminste van de straat. Het enige nadeel is dat als je BB kijkt weer tegen die kikkerbek aan moet kijken.
Of hij word de touwtjes getimmerd door een stel, dat zich door niemand iets laat zeggen. dat zou voor mij het mooiste zijn.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 12:07 schreef frans-06 het volgende:
over haters gesproken natas en brian wat hadden die twee samen? je noemt nu twee lekkere op een ontaarde moeder die haar kids in de steek liet voor geld, waarvan een kind ziek is heulen jullie met dit soort nou ik niet, daar wil ik ook niet mee vergeleken worden ,en over overlopers gesproken jullie zijn de meelopers en niet ik, laat dat ff duidelijk wezen,lees ff wat jullie schreven over natasia,vergeten soms?
Waarvan Huub zijn moeder meerdere vaders voor minstens drie kinderen heeft, lekker voorbeeld. Natasia is mijn favoriet, jij spreekt slecht over Natasia, lees jezelf eens terug, voordat je op een ander afgeeft, wij de andere kijkers worden moe van jou, en als het je niet bevalt? luister dan naar Je mattie, en blijf van de pc af.
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 13:07   quote  deeplink  
- edit -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 13:15   quote  deeplink  
- edit -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn --
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 13:26   quote  deeplink  
- edit -

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 maart 2008 - 13:30   quote  deeplink  
ALLEEN OP DE BEWONDERS REAGEREN!
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 13:39   quote  deeplink  
laten ze beginnen met zich zelf, wie kaatst kan de bal verwachten
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 maart 2008 - 13:45   quote  deeplink  
Nee, diegene die kaatst krijgt een waarschuwing of (tijdelijke) ban maar ook die weer terugkaatst!
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 14:24   quote  deeplink  
dus het gene wat naar mij word geschreven moet ik in dank afnemen? maar het is wel sportief dat je het andere ook heb verwijdert,
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 15:46   quote  deeplink  
izz, bel ff, ik wil weten wat jij geschreven hebt?
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 15:55   quote  deeplink  
stelletje opnaaiers
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 maart 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 14:24 schreef frans-06 het volgende:
dus het gene wat naar mij word geschreven moet ik in dank afnemen? maar het is wel sportief dat je het andere ook heb verwijdert,
iedereen die zich 'misdraagt' worden de berichten van verwijderd (of erger) ook al zouden ze Jaap fan zijn en hem middels smsjes steunen ;)

En iedereen moet zichzelf gewoon inhouden als anderen jou aanspreken en het bericht bij mij melden als je er echt niet meer tegen kan :)
info (-at-) @splendense.nl
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 16:17   quote  deeplink  
ik neem aan dat dat ook voor izzie en xanne geld met haar 18 waarschuwingen,laat ze haar eigen zooitje in de zeik zetten maar mij niet einde discusie voor mij,maar bedankt boudewijn
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 maart 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 16:17 schreef frans-06 het volgende:
ik neem aan dat dat ook voor izzie en xanne geld met haar 18 waarschuwingen,laat ze haar eigen zooitje in de zeik zetten maar mij niet einde discusie voor mij,maar bedankt boudewijn
De regels gelden voor iedereen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Woordenboek Huub!

0.0083069