BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Twee octaven lager

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 15 maart 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Twee octaven lager

Ricardo vertelt over zijn seksuele ervaringen met mannen en vrouwen. Daarbij benadrukt hij dat hij het echt alleen maar met jongens wil doen in de toekomst. Amanda vindt Ricardo's homoseksualiteit meer dan interessant. "Heb je altijd al zo gepraat?", vraagt ze hem op de man af, doelend op zijn theatrale manier van spreken. Ricardo knikt. "Maar als ik mezelf wel eens terugzie op televisie dan denk ik 'Ricardo, praat eens twee octaven lager!'", legt de butler lachend uit. In de woonkamer zijn ondertussen helemaal geen octaven te horen. Iedereen geniet in stilte van de film. Wat een rust!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 15 maart 2008 - 22:51   quote  deeplink  
De film is afgelopen en Huub begint weer over geld. En wel het 1,5 miljoen wat te winnen is. Hij vergeet elke keer zijn boetes er af te trekken.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 16 maart 2008 - 00:03   quote  deeplink  
Hij gaat ervan uit, Lisbeth. dat de boetes hem worden kwijt gescholden.
tino
 tino - zondag 16 maart 2008 - 11:32   quote  deeplink  
hij mag zelfs niet winnen, volgens de regels wint hij of zij die er het langste zit.
die kabouter had al ..-tig keer afgeserveerd moeten worden naaar mammie (snik, snik)
lisbeth
 lisbeth - zondag 16 maart 2008 - 12:36   quote  deeplink  
zou je denken Xanne? Ik ben het helemaal met Tino eens, als er één mag winnen is dat Brian en dan Amanda en Huub gaat er zo prat op dat hij een week is weggeweest na dta acefietje met Nathanael, dat was al stom om hem terug te nemen. Ik ga steeds meer denken dat er achter steekpenningen worden gegeven door Huub en Claire hun vaders. Als je dan zo wil winnen ben je wel zielig hoor.
tino
 tino - zondag 16 maart 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Lisbeth, HIJ is gewoon zielig, dus alles mag ten voordel van Huubje...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Twee octaven lager

0.0048351