|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub rent naar het kantoor waar Jaap zit. na weggestuurd te zijn door Claire, die op haar beurt zich weer gepasseerd voelt door Huub, omdat hij plannetjes met Jaap smeed. Al snel komt Huub met zijn al oude idee, ik weet niet wie ik erin hou, waarop Jaap de bal terug ketst. of Claire en ik gaan samen spelen en kicken jou eruit. of ik speel dubbel spel of ik speel brilliant zegt Huub nogmaals. of Claire en ik zegt Jaap. Vrij snel dekt Huub zichzelf in en krabbelt terug. En gooit het gesprek op snel los te gaan op Brian en Amanda, het liefst op Amanda, waarop Jaap zegt, ik ga pas helemaal los op Amanda, als we met zijn 4en zijn. totdan doe ik niks. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
we houden de streams in de gaten want dit word ruzie en huilen, onder het dekbed. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub speelt zijn kaarten hoog, hij vergeet 1 ding, en dat is de hoogte van Jaap zijn iq. dat kon wel eens een zure kernbom worden voor Huub. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub denkt echt dat Jaap achter loopt. die wil zijn positie naar Claire verstevigen door Jaap hard te laten zijn naar Claire, Jaap zegt: ' ja dag, dat is goed voor jouw positie. maar slecht voor de mijne. inderdaad, Jaap jij bent slimmer dan Claire en Huub samen. Huub probeert het maar weer over een andere boeg, Jaap kan Huub goed bang krijgen zo, dat word nog wat, dat zou het mooiste zijn, Jaap. Huub blijft proberen, om bij Jaap twijfel te zaaien, maar Jaap is een schaker, die is jou ver vooruit, jongen. Jaap reageert niet op de je verkoop tactieken, Huub probeert Jaap te overtuigen dat Claire beter is of kan zijn dan Lieke, Jaap gaat nergens op in, hij heeft nu al 3 x verteld dat hij niet geloofd in Claire. Huub geeft het op en gaat bij Claire kijken, eerst maar een bakje Thee voor Claire maken, kijken of ze dan milder reageert? Even nekje masseren, even nekje kussen even goedmaken Huub, Claire voelt zich kut, Ben je bij Jaap geweest? vraagt Claire, what else vraagt Huub. Claire geeft hier even geen antwoord op, Jij zit Jaap in de weg zegt Huub tegen Claire, en hij zit mij in de weg, heel simpel antwoord Claire, jullie zitten mij allebei niet in de weg, antwoord Huub. dat is ook heel simpel. bijna zo simpel als Claire zelf. Huub heeft zichzelf weer binnen gemasseed bij Claire, wat is Jullie plan vraagt Claire. Huub het enige wat ik kan doen is jouw???? ja weet ik veel, in de finale komen samen, en dan verder kijken. ik wil Jaap weg stemmen met jou, hopen dat we eruit komen, en dat er geen ontslag ronde meer komt. Wat vind je van een uitkoopplan? onderbreekt Huub haar. Nee, ja, als hij nu zou komen, want ik ben niet zeker van jou, weet je wat het beste voor mij zou zijn? Jaap weg te stemmen, weet je waarom ik geen advies krijg van fans, omdat zij weten wat het beste voor mij is. Verkoop een telefoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik dacht dat het woord 'Indoctrineren' is. wat Huub met Claire doet, of te wel gewoon, imposant gedrag vertonen, (Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard. Het woord heeft een sterke negatieve connotatie en als gewenst beschouwde beïnvloeding wordt niet als indoctrinatie betiteld. Weer kom ik op een vorm van sekte vorming Huub. maar dat is mijn interpetatie van jouw gedrag en het constant op iemand inpraten, je hebt de hele nacht nog. en arme Claire. dombo, luistert en begrijpt en snapt het weer allemaal. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Claire claimt van alles bedacht te hebben, maar alles weer heeft laten varen, omdat er dingen zijn die ze niet wil doen. die ze niet kan doen, maar toch fijn, dat ze een gezellige dag heeft gehad met Amanda, Huubs stem druipt van sarcasme.Wat moet ik doen om Huub mij er niet uit te laten stemmen, maar smeken doe ik niet. Hou op schij uit zegt Huub, ik verdraag zulke mensen niet. Goddank C;aire snapt het weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Claire nog 1 keer zegt dat ze het snapt. ontploft Huub zelf. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub wil Claire tegen Jaap uitspelen, verteld Claire hetzelfde wat hij Jaap vertelde te doen, wij stemmen jou eruit Jaap, Huub speelt het spel hoog, dat zou hem zijn kop kunnen kosten, als Claire iets meer slimheid zou bezitten, jammer verloren woorden Huub. althans voor Claire. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou Huub, koop een slof marlboro, en een aansteker, want meer komt er niet uit of in bij Claire |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Claire zit gewoon muurvast. Ze kan niets verzinnen, ze durft niet tegen Jaap te spelen en Huub kauwt de actie tegen Jaap nog heel duidelijk voor, maar ik weet nu al dat er toch niets uit zal komen!
Redactie: verlos Claire AUB uit haar lijden en vervroeg die ontslagronde! Dan kan eindelijk 2 tegen 2 aan de gang met de terror van Jaap en Huub op Amanda en Brian! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2008 - 01:55 schreef Boudewijn het volgende:Claire zit gewoon muurvast. Ze kan niets verzinnen, ze durft niet tegen Jaap te spelen en Huub kauwt de actie tegen Jaap nog heel duidelijk voor, maar ik weet nu al dat er toch niets uit zal komen! Redactie: verlos Claire AUB uit haar lijden en vervroeg die ontslagronde! Dan kan eindelijk 2 tegen 2 aan de gang met de terror van Jaap en Huub op Amanda en Brian! Ik vrees toch dat Huub anticipeert op de finale, en met Jaap en in de finale Jaap tegen Huub, gaat Huub het, denk ik toch afleggen, met terror Jaap, Huub uit zijn naad. en dan een schop een knal, en de stukjes van Huub moet je in tokio zoeken
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Maar ik ga ondertussen de binnenkant van mijn oogjes bekijken, moet weer vroeg op, voor de kijkers en luisteraars, veilige nachtshift toegewenst keep us posted. buenas, nichty night, en hasta luego! |
|
|
|
|
|