|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Je gaat een hartaanval krijgen!"
Dan is het Ricardo's beurt om plaats te nemen op Gerbens pijnbank. De ontharing is voor de avondbutler een droom die uit komt. Jaap spreekt hem alvast wat moed in. "Je gaat een hartaanval krijgen!", roept de Briellenaar gemeen. Ricardo wil vooral graag zijn gezichtshaar permanent verwijderen en zo gezegd, zo gedaan. De gastspeler houdt zich behoorlijk sterk maar af en toe ontsnapt er toch een gilletje รก la Amanda. Terwijl Claire zijn hand stevig vasthoudt kijken Huub en Jaap geamuseerd toe, maar Ricardo staat zijn mannetje! Of vrouwtje...
"Dat brilletje irriteert me mateloos!"
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ricardo laseren
deel 1
deel 2
Brian laseren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Decency -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat kan pijn toch lekker zijn? |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote: Leuk om naar te kijken, niet leuk om te voelen. Maar ik heb wel dubbel gelegen om Ricardo. Het leek er wel op dat hij het lekker vond hahahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ze vonden het allemaal erg lekker? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Charlotte zei toch ook, ik heb nog niemand zo sexy pijn zien lijden, en dan die geluiden, bedankt Decency toppie. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ff een natte dweil onder jou voetten leggen dan gaat het vanzelf over |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2008 - 16:50 schreef Xanne het volgende:Charlotte zei toch ook, ik heb nog niemand zo sexy pijn zien lijden, en dan die geluiden, bedankt Decency toppie. Ik was ff bang dat hij een org.sme zou krijgen en erin bleef hangen voor een aantal uurtjes ..... maar gelukkig het viel mee anders hadden we een zwembad in beeld gehad :) Ik denk alleen dat deze beelden geen reclame voor House of Horror zijn..... lazer op ze je laser apparaat. Aan mijn lijf geen polonaise.... blegh! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het leek wel een scene uit een sm film. ik lach in een scheur. wel aandoenlijk de tranen achteraf. het zal je jong maar zijn wat zo moet lijden.maar bij het zien van deze beelden willen de knullen nog al graag scheren, alleen moeders de vrouw heeft het er wel voor over, ik heb van te voren gezegd dat ik niet mee ga, neem je vriendinnen maar mee, rot op. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2008 - 17:01 schreef Decency het volgende:[..] Ik was ff bang dat hij een org.sme zou krijgen en erin bleef hangen voor een aantal uurtjes ..... maar gelukkig het viel mee anders hadden we een zwembad in beeld gehad :) Ik denk alleen dat deze beelden geen reclame voor House of Horror zijn..... lazer op ze je laser apparaat. Aan mijn lijf geen polonaise.... blegh! Had een schuimparty geworden daar, en spuiten & slikken kwam vandaag pas langs.lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|