|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire en Huub genieten!
Claire neemt even de tijd om haar vriendje uit te leggen waar hij deze mooie verrassing aan te danken heeft. "Ik doe dit omdat ik onwijs veel om je geef en omdat we ons vorige etentje niet af konden maken", verklaart ze aan Huub. "Natuurlijk doe ik dit ook om je helemaal in te palmen", lacht ze er achteraan. De twee komen terug op hun gesprek van gisteravond waarin Huub al vrij duidelijk aan gaf hoe hij het spel wil gaan spelen. Claire komt dan ook behoorlijk nadelig uit de verf in zijn theorie. De blondine trekt zich er verder weinig vandaan. "Ik geniet verder van ieder momentje met jou!", liefkoost ze. Jaap ziet dit intieme diner echter niet zo zitten en trekt een paar blikken naar de liefjes en legt daarbij uit hoe hij over het gebeuren denkt. Het koppel lacht om de grollen van de Briellenaar, maar ze hebben vervolgens weer alleen maar oog voor elkaar. Geniet er van!
Één en al liefde!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
aub zeg wat een kleuterklasje mooi gespeeld nog 11 dagen zo |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
claire is een schande voor de vrouw meisjes en jonge vrouwen A U B let vooral niet op clara als je dat doet houd dan in je achter hoofd dat claire uit een boom is gevallen en op haar weg naar de grond heeft ze alle hersenscellen geraakt en dat zegt je vriend huub tegen je het verschil van HUUB EN BRIAN BRIAN LEGT UIT HOE JE IETS KAN DOEN BRIAN LEERT ZIJN VRIENDIN HOE ZE HET BETER KAN DOEN EN HET LUKT AARDIG ik ken geen vrouw in de kooi waar huub goed voor is geweest brian heeft zijn para neigeingen waar hij steeds beter mee om kan gaan maar huubje blijft het zielige jongete dat ooit in de kooi heeft gezeten |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Je vergeet te vermelden dat Brian nog een vurig temperament heeft, hij is half antiliaan, en vertel je dit, hee veel Volle Antilianen en Nederlanders, die ik ken, hadden Huubje afgeslacht, op het moment dat hij zich tegen 1 van hen had gedragen als tegen Brian, juist omdat die indoctrinerende trol iedereen brianwashed met zijn constante gelul, op de streams, ( hij weet dondersgoed wat hij doet) en maar herhalen en herhalen, het is net een nieuwe WAco daar in Eemnes, ben benieuwd wat die mensen met hun leven gaan doen, als er geen Huub meer is om hen te branwashen de hele dag, 24 / 7. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dan halen ze de batterijen uit die tuinkabouter en wordt hij teruggezet bij de rest van het oud vuil. |
|
|
|
|
|