BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Trouwerij op komst?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 16 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Trouwerij op komst?

Claire en Huub lijken ook nog helemaal geen behoefte aan muziek en drukte te hebben, zij genieten heerlijk van elkaar. "Trouwen is gaaf!", lacht Huub ineens. "Zou je het durven?", vraagt hij dan. "Ik zou het wel durven maar ik weet niet of ik het zou doen.", antwoordt Claire. "Dan maken we wel meteen de afspraak om weer te scheiden", vervolgt ze. "Of we blijven getrouwd", pest Huub. De Tilburgse moet er om lachen en neemt het niet helemaal serieus. "Waarom zouden we het niet doen?", vraagt hij dan. "Ik kan eigenlijk niet zo'n goeie reden bedenken waarom niet", twijfelt ze. "Het is een leuke manier om Jaap een hak te zetten", ziet ze dan een erg positieve kant. Claire belooft er serieus over na te denken...

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - maandag 17 maart 2008 - 08:14   quote  deeplink  
Ze zal toch wel wijzer zijn? Zo niet dan eet ik mijn klompen op.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 08:38   quote  deeplink  
nou begin maar vast meiske, ik hoop dat ze van marsepein zijn, anders breek je de tandjes nog.
tino
 tino - maandag 17 maart 2008 - 09:46   quote  deeplink  
ze is er gek genoeg voor, alleen die kabouter meent er geen snars van, zit weer te slijmen.
lisbeth
 lisbeth - maandag 17 maart 2008 - 11:46   quote  deeplink  
tot de stemronde voorbij is zeker.
tino
 tino - maandag 17 maart 2008 - 13:43   quote  deeplink  
precies, nu nog lief en aardig doen om stemmen te krijgen, daarna wordt die blonde afgeserveerd.
lisbeth
 lisbeth - maandag 17 maart 2008 - 14:39   quote  deeplink  
nog 10 dagen. nu lacht ze nog.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 maart 2008 - 15:35   quote  deeplink  
en dan zingt Huub,' Huilen is voor jou te laat, je wint niet meer, wacht maar niet op mij, dit was de laaste keer, spelen kon je niet, als Jaap het is te laat. Huilen is nu voor jou te laat nee je gaat naar huis...... en dan zegt Claire ik snap ut. ik begrijp dat wel. nou gelukkig Claire dat je alles begrijpt. of weet Claire dat de buren haar, er kosten wat het kost erin houden?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 15:41   quote  deeplink  
wat een giller! ik hoop dat jij gelukkig dan met Jaapie bent, ik heb die mooie uren ook met jou gekend, maar eens dan komt de dag voor hem net als voor mij, want wat jij vriendschap noemt dat gaat ineens voor bij.------- moest hem ff zoeken maar dan heb je ook tekst. lol
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 15:45   quote  deeplink  
wat zijn we weer orgineel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 15:48   quote  deeplink  
- edit - het zijn er toch geen 18? -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn --
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 15:56   quote  deeplink  
o ja is dat zo?alleen op bewoners reageren dat geld ook voor jou
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 16:10   quote  deeplink  
- edit -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 maart 2008 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2008 - 15:45 schreef frans-06 het volgende:
wat zijn we weer orgineel
dit is niet op de man gespeeld en meer een algemene opmerking zonder gescheld etc. dus niet zo'n groot probleem lijkt mij.

Xanne: jouw reactie hierop is een milde vorm van op de man spelen dus gewoon niet op reageren!

Frans-06: jij niet op dit berichtje weer reageren he!
frans-06
 frans-06 - maandag 17 maart 2008 - 16:23   quote  deeplink  
xanne het opperhoofd van het headliner forum

edit Boudewijn
Wat zei ik nou in het bericht hiervoor??

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 16:51   quote  deeplink  
Is cool, reageer wel helemaal niet meer op hem. bedankt voor je ingrijpen.
tino
 tino - dinsdag 18 maart 2008 - 09:16   quote  deeplink  
alles wat je in dit forum gelukkig kunt schrijven over de bewoners, met een bepaalde bewoner in het bijzonder, namelijk kabouter Huub, wordt door een maar een paar mensen op dit forum alleen maar weerlegt met "die ratten", een weerlegging zonder enige inhoud alleen maar vergelijkingen. Huubje kunt je met geen enkele bewoner vergelijken, hij gewoon de smerigste bedrieger in de Kooi. Laten we dit forum netjes houden ten opzichte van elkaar en gewoon niet meer op die paar Huub fans reageren, of inderdaan zoals Boudewijn aangeeft, alleen als het bewoners betreft. Dab zijn we snel uitgereageerd op deze Huub fans, want alles wordt weerlegd met oude koeien uit de sloot halen, die ratten, en familie van die bewoners erbij halen.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 18 maart 2008 - 11:47   quote  deeplink  
ik zou zeggen begin bij jou zelf,wie schrijft dat huub een slechte moeder heeft en 3 verschillende vaders?dus begin bij jou zelf
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 18 maart 2008 - 11:54   quote  deeplink  
Welk gedeelte uit de zin " NIET MEER OP ELKAAR REAGEREN", heb je niet begrepen? is toch duidelijk Nederlands, Boudewijn was daar heel duidelijk in, maar gewoon doorgaan. hoor. des te eerder word je geband.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 18 maart 2008 - 12:01   quote  deeplink  
wie reageert er hier nou op wie??????????/
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 18 maart 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met Boudewijn eens.sssssssssssssssssssttttttttttt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Trouwerij op komst?

0.0152120