BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontroostbaar...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 16 maart 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ontroostbaar...

Als ze iets rustiger is probeert ze het Huub uit te leggen. "Het is iemand waarmee wij al lang geen contact meer mee hebben, maar ik schrik er onwijs van", vertelt ze. "Nou...", hakkelt de Tilburgse. "Nou gecondoleerd in ieder geval", laat Sergio vriendelijk weten. "Ik voel me wel rot", vervolgt hij. "Nee, het is heel goed dat je dit geeft", zegt Claire zelfverzekerd. "Je ouders hebben er niks over gezegd, dat begrijp ik niet zo goed", aldus Huub. "Zal ik jullie even alleen laten", vraagt de kok dan. Dit stelt Huub wel op prijs en hij neemt afscheid van de twee. Huub pakt zijn meisje stevig beet en troost haar. "Ik weet waarom ze niks hebben gezegd, omdat wij al heel lang geen contact meer hebben met haar. Zij en mijn oom zijn natuurlijk niet meer samen", herhaalt Claire het verhaal. "En dan verwatert contact...", helpt Huub haar. "Ik wist niet eens dat ze iets had. Ik schrik hiervan omdat ik een heel nauw verleden met haar had. "Ik denk dat mijn ouders het bewust niet..", hakkelt ze. "Ik weet het niet...", zegt ze terwijl de tranen over haar wangen lopen. Ze knuffelen intens. Sterkte Claire!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ontroostbaar...

0.0045549