|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Weet je al wat Huub gaat doen?"
Brian en Claire zitten buiten aan het zwembad en de Antilliaan peilt de gedachten van Claire betreffende de ontslagronde. "Weet je al wat Huub gaat doen?", vraagt Brian. Claire hangt een verhaal op waaruit blijkt dat ze geen idee heeft of hij Jaap of haarzelf gaat wegstemmen. "Hoe handig is het dan dat jij toestaat dat Huub en Jaap die ontslagronde willen vervroegen? Het is gunstig als je de zekerheid hebt dat Huub je erin houdt. Je hebt nog tijd nodig om Huub te overtuigen dat hij jou erin moet houden!", adviseert hij Claire. Tja, de deadline voor het indienen van het finalespel verloopt morgenavond om 21:00 uur. Zal er inderdaad een vervroegde ontslagronde voorgesteld worden?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
HOPELIJK VOOR DIE KABOUTER !!!!! |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Het zou toch te gek zijn als Claire die koffers heeft gegevn als hint. Huub pak jij je koffers maar, je gaat naar huis, ik stem jou eruit. das pas lachen. maar ja Claire is niet zo slim, ze zou menigeen de bek opendoen vallen als zij het wel deed. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 17 maart 2008 - 15:23 schreef Xanne het volgende:Het zou toch te gek zijn als Claire die koffers heeft gegevn als hint. Huub pak jij je koffers maar, je gaat naar huis, ik stem jou eruit. das pas lachen. maar ja Claire is niet zo slim, ze zou menigeen de bek opendoen vallen als zij het wel deed. Haha dat is hezelfde wat ik gisteren dacht, maar vrees dat net iets te ver gaat voor dat kabouter vrouwtje. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
tino