|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Blindenmannetje
Brian vindt blindenmannetje wel een goed idee! Geblinddoekt de Villa kunnen vinden als hij een paar keer rond is gedraaid in de tuin. Palma ziet het alleen niet zo zitten, straks komt er iemand in de vijver terecht. Brian meent het wel te kunnen en dat vindt Palma wel grappig, dus pakt ze een theedoek en bindt hem Brian om. Hij wordt door het hoofd huishouding en Claire naar buiten begeleid. "Wat verdien ik er nou mee? Ik hoorde net van 'ik win de finale!' Heb ik dan al een voorsprong, vriendinnen van me?", grapt Brian. "Nou, nu mag je naar huis", zegt Palma als ze Brian achter in de tuin hebben neergezet. "Zie je nu loop ik naar beneden, nu ga ik goed, want nu loop ik richting het huis", merkt Brian op. "Ho, grind! Ho, terras!", roept de Antilliaan een paar keer verrast. Uiteindelijk komt hij terug in de Villa. "Ik ben binnen!", zegt Brian. "Nou wanneer kan ik mijn geld ophalen, heb ik nou gewonnen in de Villa?", grapt hij nog. Heel goed Brian, je kent je eigen huis op je duimpje. Dat verdient natuurlijk wel een punt!
bron: tien.tv |
|
|