|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub wil Dennis
Amanda heeft Nadia uitgenodigd voor Oud & Nieuw. Helaas kan de brunette maar tot 23.00 uur blijven omdat zij om middernacht bij Dennis wil zijn. Amanda vindt het veel leuker als ze haar vriendinnetje om twaalf uur om de nek kan vliegen. "Of we laten Nadia wat langer blijven en nodigen Dennis dan ook uit", stelt ze voor. Huubs ogen beginnen te twinkelen: "Ja, Leuk!" Maar zou Dennis daar wel op zitten te wachten?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Tuurlijk, ik denk dat Dennis niet eens met wrok gevoelens zit en graag in de kooi wil zitten! Hij hoeft echt niet meer los te gaan nu hij er toch uit is... |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Ik denk dat Dennis dat niet moet doen. Huub geilt alleen maar op zijn triomfen en zal Dennis zéker vernederen (en kwetsen) als hij op bezoek is. Huub is een arrogante, over het paard getilde sukkel die dadelijk als hij buiten de Kooi is zijn kop flink en meedere malen zal stoten. Vrouwen die hem terwille zijn? Ach, nou even omdat de Oldenzaler "beroemd" is. Huub is lelijk, klein, verwaand, autoritair en onsympathiek. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2007 - 19:37 schreef Soerabaja het volgende:Ik denk dat Dennis dat niet moet doen. Huub geilt alleen maar op zijn triomfen en zal Dennis zéker vernederen (en kwetsen) als hij op bezoek is. Huub is een arrogante, over het paard getilde sukkel die dadelijk als hij buiten de Kooi is zijn kop flink en meedere malen zal stoten. Vrouwen die hem terwille zijn? Ach, nou even omdat de Oldenzaler "beroemd" is. Huub is lelijk, klein, verwaand, autoritair en onsympathiek. Het klopt allemaal wat je zegt, maar ik denk dat Dennis inmiddels zo goed in z'n vel zal zitten nu hij helemaal goed met Nadia is buiten de kooi dat het hem geen ene moer zal schelen wat Huub zal zeggen. Daarbij denk ik dat hij nu vrijuit kan zeggen wat hij wil dus dat hij Huub zeer goed tegengas kan geven.
Daarbij denk ik dat Huub de meeste tijd toch met z'n broer zal doorbrengen. |
|
|
|
|
|