BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De eerste onderhandelingen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 17 maart 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De eerste onderhandelingen...

Aan de eettafel ziet Brian zijn kans om het even over de komende deadline van hun unanieme overeenstemming over het finalespel te hebben. Hij legt uit dat als er twee ontslagrondes komen, dat Huub zowel Jaap als Claire er de eerste ronde inhoudt. Huub stemt hier mee in, want anders is er de kans dat bijvoorbeeld Jaap samen met Brian en Amanda hem eruit stemt. "Wij hoeven geen vervroegde ontslagronde meer", neemt Huub het woord voor zijn team. "Ik heb liever zo snel mogelijk de laatste ontslagronde", vervolgt hij zijn eigen mening. "Ik stel voor dat we gewoon een normale ontslagronde in maart hebben, dat we de aprilronde afschaffen. Zodra we dan met z'n vieren zijn, we nog eens een aantal dagen bedenktijd krijgen om met een nieuw finalespel te komen. Want het ligt aan de formatie welk finalespel we moeten bedenken", stelt Huub voor. "We zijn allemaal gebaat dat er iemand afvalt. En daar moeten we iets op verzinnen", gaat hij door. Iedereen is het met hem eens: het gezamenlijk belang is dat ze van vijf naar vier Miljonairs gaan...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De eerste onderhandelingen...

0.0042390