BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wij willen wel een safety hebben"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 17 maart 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Wij willen wel een safety hebben"

"Jullie zitten met een vertrouwensprobleem. Maar wij willen wel een safety hebben. Mocht het zo zijn dat jullie er ook na die laatste ontslagronde in maart nog met z'n drieën in het spel zijn, dan willen wij dat die ontslagronde in april wél weer doorgaat", vindt Brian. "Nou dat klinkt goed", vindt Jaap. "Daar kan ik me in vinden", stemt ook Huub toe. "Ik wil niet in de zeik genomen worden", laat Brian zijn motivatie weten. Dan komt Brian met zijn tweede punt, en dat is geen enkele sms of populariteitspoll om de finale te kunnen winnen. "Ik ga dat niet bij voorbaat uitsluiten", roept Huub meteen. "Zolang er maar zelfs een kleine kans is dat de finale door smsjes bepaald gaat worden, sluit ik het niet uit!", beargumenteert hij. Amanda wordt enigszins boos maar de Oldenzaler blijft bij zijn punt. "Ik wil niet als langstzittende Miljonair zo makkelijk kunnen verliezen", laat Brian weten. "Nou, ik zal erover nadenken", geeft Huub dan toe, om zo weer terug te komen over de ontslagrondes...

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 18 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
ja, ja, nu wordt hij even in zijn kruisje getast, hij moet nadenken....???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Wij willen wel een safety hebben"

0.0048370