BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike komt met een goed plan!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 17 maart 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mike komt met een goed plan!

Brian besluit zijn idee over omkooprondes toch nog iets uit te diepen. "Zou jij in vier maanden tijd niet een jaarsalaris binnen willen halen?", vraagt de Antilliaan dan ook aan Claire. De Tilburgse knikt maar laat niet erg goed blijken of ze er genoegen mee zou nemen. Huub is het er echter niet mee eens. "Ik zou minimaal drie ton eisen voor zoiets", is zijn weerwoord. Mike doet ook zijn zoveelste zegje. "Zou diegene die er dan uitgestemd wordt niet willen blijven als gastspeler", oppert de luxezwerver. Jaap een Huub vinden het een prachtig plan. "Mike, ik zeg dit niet vaak.. Maar wat een prachtidee!", complimenteert Huub hem dan ook. "Ja je bent echt scherp", vindt ook Amanda. Dat zou inderdaad vreemde taferelen opleveren!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
en oh oh wat was de doos bang van Brian, NOT. ze kon weer de stomme ko niet dichthouden he. voelt zich heel wat, en gelijk weer dat pruillipje ik zou het zo naar binnen meppen, , en nou je smoel dicht, gaat ff slim proberen te doen, houd je slabek wijf. Op dat punt moet ik Eric de slijmerd gelijk geven. ze is wel erg naast de pumps gaan lopen, dat is nu met recht een domme doos, maar angst voor Brian heb ik haar niet zien hebben. ze denkt als het om stemmen gaat dat ze wint van Brian en voelt zich heel wat, dat word nog gellig vanavond, dan maar ff geen NCIS, ik wil dit niet missen, dat kan best wel eens een deur kosten vanavond.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 17 maart 2008 - 20:55   quote  deeplink  
nu heb ik toch even de sadistisch neiging die dooie vos van dr hoofd te trekken, met haar pruillippie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mike komt met een goed plan!

0.0042390