|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Analyse eindigt in ruzie!
Brian en Amanda analyseren hun deelname aan de discussie. Brian is niet bepaald te spreken over Amanda's aanwezige gedrag. "Ik heb de punten bedacht die ik wilde noemen. Jij was heel opvallend aanwezig en ik kon er niet tussen komen om ze te vertellen. En ik wilde je niet onderbreken", begint de Antilliaan dan ook tegen zijn vriendinnetje. Amanda is het hier absoluut niet mee eens en vindt dat ze hem prima zijn zegje heeft laten doen. Brian raakt behoorlijk geïrriteerd door haar houding. "Als je attitude zo is praten wel later wel want als jij zo geïrriteerd gaat praten heb ik betere dingen te doen. Ik kwam moeilijk aan het woord en ik heb je aangeraakt omdat duidelijk te maken maar je bleef maar door tetteren", gromt hij door. Amanda stapt boos op na het horen van deze woorden en zo blijven de liefjes beide ontevreden achter.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dat mokkel kan dr slabek niet houden. nu denkt ze van Brian te gaan winnen, ik laat jou niet met de hoofdprijs weglopen zegt ze. goh? Amanda iedereen denkt dat jij een meelokkertje van Brian ben, misschien is Brian wel jouw meelokkertje. en stap jij straks met die miljoen de deur uit, kijk maar uit, ook voor jou kan er nog een ontslag ronde komen, vergis je niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
ze is best dom ,,ik vond het niet mooi van erik dat hij dat zei toen.. maar moet hem toch gelijk geven |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Hier een compilatie van Brian en Amanda
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
loop maar weer weg, neem een paar pillen word je rustig van,wie is hij om te bepalen wat een ander zeg?na de kooi is deze relatie gewoon over en uit,een eigen mening mag zij niet hebben,luisteren amanda wat papa zeg,zo niet maakt hij jou twee koppen kleiner,kind je gaat letterlijk en figuurlijk jou ongeluk tegemoet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Brian top, laat ze maar de slabek houden, dit is te belangrijk. zal zij straks je eindoel verzieken, lekker die grote bek dicht. kom op. soms is het handig maar je moet wel weten je bek te houden als het erop aan komt, waar Claire te veel zwijgt trek jij je bek te snel open. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kom op amanda ja kan het trek je mond open ,laat niet over jou lopen ,dit is te gek voor woorden wat denkt hij wel wie hij is |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda we leven in 2008 en niet in de middel eeuwen,dus maak van jou hart geen moordkuil, zeg wat jij zeggen moet, en laat je niet ondersneewen |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
nee soms klets ze als een kip zonder kop dus hou doe vreetschuur maar dicht aman je dent alleen sterk als je huub aanpakt en anders niet zo kortzichtig als een koe kan dit mokkel zijn en maar haar gelijk willen hebben terwijl die vaak nergens op slaat, |
|
|
|