BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitgepraat?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 17 maart 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Uitgepraat?

En dan is daar eindelijk Brian in de Chill Room en Amanda neemt het woord. "We zitten allebei met het finaleplan in ons hoofd. Ik heb ook veel nagedacht en ik heb er ook stress van gehad. En als jij dan over ons als team hebt, en vervolgens alleen over jezelf gaat hebben", begint ze. "Ik ben mijn eigen persoon en ik zeg mijn eigen dingen in een groepsgesprek", sluit ze af. "Oké, dan is jouw punt daar duidelijk in", concludeert Brian. "Heb je specifieke vragen naar mij. Eentje tegelijk als het kan", doet hij een poging zijn rust te bewaren. "Wat heb je nu fout of teveel gezegd vanavond aan tafel?", vraagt ze dan meteen. "Toen het gesprek van start ging, heb ik jouw drie keer moeten aantikken. Om aan te geven dat ik ook wat wil zeggen. Dat heeft mij gestoord", legt hij uit. "Ik wou ook mijn zegje doen en daar kwam ik niet aan toe", vervolgt hij. Maar Amanda is niet meer rustig en ze wordt boos omdat het een groepsgesprek was, en het niet haar schuld is dat hij niet genoeg kon zeggen. "Ai ai ai", is de uitspraak die Brian meerdere keren uit als hij het even niet meer weet. "Ik heb nu mijn zegje gedaan", laat ze weten. En nou maar hopen dat daarmee ook de kous af is!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - dinsdag 18 maart 2008 - 07:21   quote  deeplink  
kom op amanda je kan het, laat jou mond niet snoeren wie is hij? omdat te bepalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitgepraat?

0.0053660