BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootse plannen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 17 maart 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Grootse plannen?

Het is al bijna middernacht maar toch zijn bijna alle Miljonairs nog klaarwakker! Amanda is nog wat verdrietig om de ruzie met Brian en zij ligt alleen in bed. Brian staat in de fitnessruimte en overdenkt ook zijn 'zonden'. In de woonkamer is het een drukte van jewelste want Jaap en Huub praten nog druk en hard over hun nieuwe plannen. Zullen ze het vannacht nog voor elkaar krijgen om Amanda en Brian erbij te halen voor unanieme besluiten? Of wachten ze tot morgen, de dag van de deadline van hun plannen...

bron: tien.tv
bonnie300
 bonnie300 - maandag 17 maart 2008 - 23:51   quote  deeplink  
dome doos
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 18 maart 2008 - 00:21   quote  deeplink  
and sherlock Holmes loopt arthrose op in de tuin, de arme ziel. Heeft er wel ontzettend veel info voor terug gekregen. terwijl Huub zijn handje aan het overspelen is. want zowel Jaap als Claire krijgen genoeg van het koning keizer admiraal spel van Huub, de arrogantie van die gozer is eindeloos, maar nu, denk ik dat hij te ver gaat.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 18 maart 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Nu breekt mijn klomp. Amanda als adviseuse van Claire, what the fuck, ook instructies van achteren? wat is dit? waarom moet Claire perse de finale in? wat is de adder onder het gras? ik vind dit echt een laag spelletje van achter. zij komt er als laatste in, maar kreeg eerst Eric als steuntje, en nu zelfs haar tegenspeler?
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 18 maart 2008 - 04:17   quote  deeplink  
allemaal doorgestoken kaart ha clair moet n de finale anders was ze niet naar de kooi gekomen makkelijk he papa bekend en laad zwartskop leveren en broertje zat bij b-brother he want ninke is ook via hem in de kooi gekomen met haar radio progammaen let maar op ze zullen er alles aandoen dat ze hem nog wind ook
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 18 maart 2008 - 09:12   quote  deeplink  
Ik denk dat er dan heel wat aangiftes komen wegens oplichting. ik hoop dat ze alles binnen de mazen van de wet doen, anders zijn de lul met Die Huub clan, in dit geval wel handig. maar als Huub wint gebeurd er waarschijnlijk niets, hij verteld nu zel;fs on stream dat hij dat geen fans van hemzelf vind, nu daar komt hij nog wel achter. dit soort lui, pikken niets en dat word lachen als Huub, zich tegen hen keert.
tino
 tino - dinsdag 18 maart 2008 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 - 00:21 schreef Xanne het volgende:
and sherlock Holmes loopt arthrose op in de tuin, de arme ziel. Heeft er wel ontzettend veel info voor terug gekregen. terwijl Huub zijn handje aan het overspelen is. want zowel Jaap als Claire krijgen genoeg van het koning keizer admiraal spel van Huub, de arrogantie van die gozer is eindeloos, maar nu, denk ik dat hij te ver gaat.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen inziet dat die arrogante kwal eens flink op zijn bek moet gaan.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 18 maart 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 - 09:44 schreef tino het volgende:

[..]

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen inziet dat die arrogante kwal eens flink op zijn bek moet gaan.
Ik zie dat al sinds hij heel vies speelde tegen Eric!
bonnie300
 bonnie300 - dinsdag 18 maart 2008 - 20:01   quote  deeplink  
ik,, hoop echt dat jaap en claire hem er uitstemmen
dat zou echt top tv zijn ,,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Grootse plannen?

0.0080940