|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Weer die 'dooie poes'...
Rachel staat haar pruik te borstelen in de slaapkamer en Palma kijkt er afkeurend naar. "Je mag niet aan persoonlijk bezit zitten, trouwens", zegt Rachel tegen het hoofd huishouding. "Ik heb van Claire gehoord dat je aan mijn pruik zat en ik heb 'm zes keer moeten wassen voor ik de glans terug kreeg", gaat de butler verder. "Oh, hoe kan dat nou? Je was er toch de hele dag bij?", vraagt Palma met een sarcastische toon in haar stem. "Ik wil niet dat je met je kalknageltjes eraan zit want nu begint hij ook op een dooie poes te lijken en dat wil ik niet", zeurt Rachel verder. "Wat zei jij tegen de kapper? Doe mij maar een coupe de freak?", daagt de butler het hoofd huishouding uit. "Rachel heeft zelf geen vriendinnen dus die is een beetje aan het hamsteren, zeg maar", uit Palma haar irritatie over de toenadering die Rachel bij Herma zoekt. Het is hard tegen hard onder het personeel van de Villa!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
een hele fijne afspiegeling van onze samenleving,het lijkt meer op een instelling voor rand debiellen ,de een gedraagt zich nog gekker dan de ander ,maar het zal wel aan mij liggen,het is maar hoe je het bekijkt |
|
|
|
|
|