|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda's droom om non te worden
Rachel en Amanda zitten nog steeds in het zonnetje en te kletsen over echte vrouwendingen. "Brian is niet zo voor trouwen en als hij toch gaat trouwen dan pas over een paar jaar. Ik zou wel eerder willen trouwen. Maar ik wil gewoon al mijn hele leven trouwen", vertelt Amanda. "Jij wil gewoon de picture perfect. Huisje, boompje, beestje", reageert Rachel. "Dat komt omdat ik zelf nooit huisje, boompje, beestje heb geleefd", legt de Amsterdamse jongedame uit. "Ik wou vroeger non worden", gaat ze verder. "Echt? Nou, het is heel anders uitgepakt", lacht de butler. Dan komt het onderwerp weer op seks terecht...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja hoor amanda een non?kan niet een dag zonder sex een non die aan paaldansen doet hahaha, amanda ik weet dat jij nooit een thuis heb gehad dat breekt jou nu op,het gemis van warmte, moeder liefde, en geborgenheid,maar die periode komt nooit meer terug,het heeft alleen maar diepe sporen achtergelaten,ik hoop als jij ooit moeder word dat jij het anders gaat doen, je weet hoe het is om geen liefde en warmte te krijgen |
|
|
|
|
|