|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Wat een gestoorde zeg, kijken als mijn huishoudster de kop zo zou open trekken, staat ze eerder bij het CWI op dr stoep, als dat ze in 1 keer een peuk op kan roken. Decency wederom bedankt. fantastisch had ik anders weer gemist, je bent toppie! |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Zegt die gekke omhooggevallen Huub: We trappen haar er gewoon uit.
Zou alleen leuk zijn als de oliedomme Amanda dat het huishouden zou moeten doen. Verder is Huub natuurlijk een kikkerkop die niks te zeggen heeft. Hij kan alleen schreeuwen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Voor de ze ene keer hoop ik dat hij zijn brainwash skills gebruikt, en dat wijf nou maar laat opdoeken. dat viswijf denkd dat ze moeder maria is. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Palma gaat naar huis! Jaap sluit nog een deal met haar
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
als dat mijn werkster was had ik ze allang buiten getrapt mat haar praat die ze eruit gooit bij tv10 was dit niet en rtl 5 zent dit wel uit ze moet ook haar bek eens houden over ouders of andere fam.van de bewoners ze is nog erger als natasia en ze is moeder van twee kinderen nou arme kindjes met zo,n moeder zet ze maar op de markt |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
palma viswijf goed voor in volendam ze hoort echt niet meer thuis in de kooi maar volgens mij heeft ze al te horen gekregen waneer ze ontslagen is nou liver vandaag dan morgen wat een rust om dan die stem niet meer te horen maar volgens mij is het allemaal gespeeld en door de redakie ingefluisterd anders nogmaals arme kinderen met zo,n moeder of is het toch een vent ik denk nog steeds en dat het wel de vader van die kinderen is maar is omgebouwd |
|
|
|