|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire belt thuisfront!
Claire belt even met haar ouders en broer. Haar vriendje Huub zit naast haar voor de steun. Ze krijgt eerst haar vader aan de lijn die zegt dat ze een brief hebben gestuurd waar meer uitleg staat over haar overleden tante en ze er na de Kooi wel verder over praten. Zowaar vraagt hij ook hoe het met 'Huubke' gaat en zegt dat hij het echt vreselijk lief vond hoe Huub haar troostte bij het slechte nieuws. Als ze haar moeder aan de lijn krijgt zijn moeder en dochter beiden erg ontroerd om elkaar te spreken, ze missen elkaar heel erg. "Je bent als een zonnetje daar", steekt haar moeder haar een hart onder de riem. Ze wil ook haar broer Bram nog even, maar heeft nog maar weinig tijd. "Hé zus! Gas geven, knallen! Ik hou van je, Claire. Je doet het ook goed! Maak je eigen beslissingen maar denk goed na over wat je doet", zegt hij snel tegen zijn zus. "Dat doe ik ook! Ik hou heel van je! Dikke kusjes en love you!", zegt ze terug en dan moet ze echt ophangen... Claire ziet er gelukkig uit. Dat doet haar vast goed!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
die bram dacht eens even nu kan ik vertellen wat ze moest doen ging mooi niet door telefoon werd mooi weggedrukt ha ha mooi he clair als je zo,n flinken meid ben moet je het alleen kunnen maar ja je bent nog een kind he op je zelf wonen kon je ook nog niet moesten je ouders je ook terug naar huis halen he omdat je niets alleen kan |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een gesprek, allemaal doorgestoken kaart..... |
|
|
|