|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub belt Hedda!
Huub gaat ook even bellen. Hij belt Hedda, want zij is vandaag jarig! "Hé schatje, je spreekt met Huub. Nou gefeliciteerd!", zegt hij als ze opneemt. Ze vertelt dat ze gezellig met haar familie aan het eten is. "Ik ben bijna thuis hè, is toch f*cking niet normaal", zegt hij dan. Huub vertelt over de drie punten die ze gaan indienen voor het finalespel. "Kom je me ophalen? Ik wil wel dat je bij de poort staat", zegt Huub. Hedda pest hem een beetje, dat ze dan wel een feest in de Villa wil. "Als je maar zorgt dat je met die eigenwijze rotkop bij die poort staat. Je hebt me ook weggebracht dus ik vind dat je me ook moet ophalen!", lacht Huub. "Ben je aan de ene kant wel blij dat het einde in het zicht is?", vraagt Hedda. "Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk dat het stopt, maar aan de andere kant zit ik hier nu ook al een hele tijd", antwoordt hij. Dan moeten ze ophangen... "Wat een toppertje...", zegt hij als ze al hebben opgehangen. Gefeliciteerd Hedda!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
daaaaag Claire, bedankt voor de medewerking |
|
|
|
|
tino
|
|
|
waarom zit Claire er niet bij, net zoals hij Claire controleert als ze met familie belt.Wat een arrogantie : hij gaat kijken wat hij met de rest van zijn leven gaat doen, maar ja wel met minimaal 6 ton.....denkt hij. Zou hij het wel 6 maanden ongeschonden volhouden ??? Die kruipt gewoon weer terug bij Hedda en verder niks. |
|
|
|
|
|