|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik word gek van haar Gestapo-gedrag!"
Het gesprek komt op Palma en haar gedrag van vanochtend. Vooral Amanda vindt het belachelijk hoe het hoofd huishouding zich vanochtend gedragen heeft. "Als ze zo doorgaat dan moeten we haar gewoon ontslaan", laat Amanda weten. "We geven haar morgenochtend de kans om het uit te leggen en hoe het nu verder moet", is Huub het met de Amsterdamse eens. "Ik word een beetje gek van haar Gestapo-gedrag", vervolgt de Oldenzaler. "Waar is Brian nou", vraagt amanda zich dan af. Het is inmiddels al bijna negen uur en de deadline van de unanieme beslissing komt steeds dichterbij...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik zou niet willen werken in die asociale bende het zijn z.g.n volwassenen ?ze maken er compleet een grote puinhoop van ruimen zelf niets op, alles word zo maar neer gegooid,kijk wat er naast die bedden ligt,ik zou zo niet kunnen slapen met zo,n zooi rond mijn bed,maar dat zal wel aan de opvoeding liggen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
die kabouter heeft al meerdere keren van alles van tafel geveegd en dan maar roepen : ruim op, je werkt hier maar in de huishouding, het is mijn huis. De arrogantie ten top...ik zou hem met zijn breedbekkoppie er zelf doorheen halen. Ik weet al welk commentaar hier op komt ...Ja, maar die slet van Amanda enz. enz. Nou het verschil is dat zij misschien wat slordig is, en dat die kabouter het moedwillig doet om iemand dwars te zitten en zijn frustratie af te reageren. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat te bedenken van brian met de glazen deuren, en jaap niet te vergeten, maar het zal wel aan mij liggen ik zou niet tegen rotzooi kunnen nog niet een krant op de grond bij wijze van spreken ,maar alles wat daar leeft maakt er compleet een zooitje van,en amanda is niet alleen slordig maar ook vies een kind van twee weet dat je vieze kleding in de wasmand moet doen ,zij gooid het gewoon in de kast tot vuil ondergoed toe,dus dat wil ik hier mee zeggen gewoon viezerikken |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
|