BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian slaat door!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian slaat door!

Brian staat plotseling op en gaat recht tegenover Palma staan en komt steeds dichterbij. Hij is woest dat het hoofd huishouding zich gisteren zo schandalig heeft gedragen tegen zijn vriendinnetje. Hij probeert haar dan op dezelfde manier te intimideren en schreeuwt recht in haar gezicht wat hij van haar vindt. "Doe je verhaal dan! Hard! Hard! Net zoals je gisteren tegen Amanda deed!", brult de Antilliaan. "Waarom duw je mij? Waarom hijg je in mijn gezicht?", probeert Palma kalm te blijven. "Respecteer mijn f*cking vriendin dan!", blaft Brian door. Hij is helemaal over de rooie en als Palma nog niet reageert naar zijn zin heeft hij er genoeg van. "F*ck jou, dom wijf", herhaalt hij meerdere keren schreeuwend als hij de trap afloopt naar de Chill Room. Gelukkig is daar Amanda om hem te kalmeren!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 12:44   quote  deeplink  
EN TERECHT dat Brain door slaat ze doet het vaak genoeg bij een ander en ze is media geil dus dat wijf komt terug
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 12:54   quote  deeplink  
nou ik denk niet dat Amanda dat gaat pikken, laat ze lekker wegblijven.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 19 maart 2008 - 14:13   quote  deeplink  
in pakken en weg ermee voorgoed palma zeker terecht tot nooit meer ziens gelukkig je bemoeide je ook veel te veel met het spel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 14:23   quote  deeplink  
dat gegil de hele dag, ik hoop niet dat ze dit naar haar eigen kinderen doet. dat kon wel eens alle ballen weer op Palma worden, buiten de kooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian slaat door!

0.0049519