BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma verlaat de Villa

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Palma verlaat de Villa

En dan is de maat weer vol. Net als gister stormt Palma richting de deur. Vrijwel iedereen volgt. Alleen Ricardo wordt het even teveel, hij zoekt juist de kapsalon op en barst in snikken uit. Buiten gaat de discussie verder. "Neem je ontslag?", wil Jaap weten. "Slachtofferhulp moet je bellen!", schreeuwt Amanda. "Ricardo wil mijn baan over nemen, Amanda wil me weg hebben...", somt Palma op en dan loopt ze met opgeheven hoofd weg, de deur uit...

"Dag Palma! Dag Palma!"

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Ja rot maar lekker op ga lekker achter je computer zitten de hele dag lekker gezellig met je asbak bek
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 19 maart 2008 - 14:09   quote  deeplink  
gelukkig die is weg en weer had ze het niet gezegt he wat de bewoners zeiden palma lekker achter je pc maar volgens mij wist je al lang dat je weg moest want je ben al een tijd je zo aan het gedragen nu kan je op de markt gaan staan je kinderen hebben toch ook nog niet de leeftijd om zo vaak alleen te zijn en moeder of papa wat je ook bent je ben er weinig voor je kinderen vorige week sliep je nog in de kooi en kinderen alleen thuis nu mag je thuis blijven om voor ze te zorgen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 14:24   quote  deeplink  
Ze had toch altijd commentaar op Natasia, maar 's avonds werkt ze in de kroeg, en op de dag in de kooi, wie is er dan voor haar kinderen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2008 door Joseba@headliner --
Decency
 Decency - woensdag 19 maart 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Hier even een montage filmpje van het gebeuren van gisteren van de stoel en wat er vanmorgen over werd gezegd.... oordeel zelf zou ik zegguh ;)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 23:23   quote  deeplink  
http://www.clipser.com/watch_video/127757&mvpageno=1 kun je deze ook plaatsen Decency? dan kan iedereen zien wat een zelfingenomen viespeuk het is. die lacht al zijn fans straks hard uit.
Decency
 Decency - woensdag 19 maart 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 - 23:23 schreef Xanne het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/127757&mvpageno=1 kun je deze ook plaatsen Decency? dan kan iedereen zien wat een zelfingenomen viespeuk het is. die lacht al zijn fans straks hard uit.
Dit is een fragment n.a.v. het feit dat ze geen sms poll wilde.

Je had hem zelf ook mogen plaatsen hoor ;)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 00:40   quote  deeplink  
heel erg bedankt decency, Mijn pc, heeft een beetje te veel bedrijfs toestanden ;)). dus kan beter even wachten, met filmpjes plaatsen. je had al uitgelegd hoe dat in zijn werk ging. maar nog heel even geduld.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 04:16   quote  deeplink  
ja die heb je allemaal omgekocht het is nooit eerlijk gegaan naar de kooi zul je nog wijnig over zijn denk ik kijken wie er dan de meesten aandacht krijgen jij niet weet ik zeker je staad weer snel telefoontjes te verkopen let maar op of je krijgt zoveel over je negatief dat je moet vluchten
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 05:13   quote  deeplink  
palma een iedeetje samen met huubje telefoontjes verkopen op de markt zullen jullie samen goed doen twee asbak bekken gaat het jullie goed af en ben je er meer voor de kindjes twee goeie bij elkaar jullie twee tot noooooooooit meer ziens palma of piet wat je ook mag zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Palma verlaat de Villa

0.0086660