|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Volgende ruzie: Brian en Amanda
Zoals ook wel vaker gaan Amanda en Brian na een evaluatie met ruzie uit elkaar. Amanda probeert duidelijk te maken dat ze niet wil dat het personeel zo over haar moeder praat. Brian zegt het te begrijpen maar: "Kun je het Palma verbieden?" Dat valt verkeerd bij Amanda. "Luister naar me, Brian!", herhaalt ze een paar keer. Brian herhaalt haar naam net zo vaak. "Ik raak opgefokt zo, luister!", roept ze hard. "Doei", klinkt het dan uit Brians mond en weg is hij... "K*tzooi", moppert Amanda en blijft in haar eentje achter...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ja amanda dan weet jij hoe het voelt,zo jij over huub en lieke hun ouders heb gesproken,nu voel jij hoe zeer dit kan doen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub heeft niet anders gedaan Amanda maak je niet druk om je personeel, zo gewonnen zo geronnen. Voor Palma staan er 100 nieuwe klaar om de taak over te nemen zonder zich in het spel te mengen. en met een ietwat minder grote smoel. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
palma je heb groot gelijk,of dat de bewoners niet durven mijn petje af voor jou ,dat je het bij die asocialen noch zo lang volhoud,het zijn gewoon een stel viezerikken bij elkaar ,ze zijn noch te lui dat ze lachen wat moet er van terecht komen vraag ik mij af |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Je hoeft alleen maar met de strontemmer te rammelen en de afgezanten van Ghuub de Gluiperd van de Stiekemsteeg spuit 11 uit Valsweggiestan volgen vanzelf. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
moeilijk he om nederlands te lezen? wat boudewijn heeft geschreven dat geld zeker voor jou,of jij buitenlander en niet begrijpen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|