BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Volgende ruzie: Brian en Amanda

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Volgende ruzie: Brian en Amanda

Zoals ook wel vaker gaan Amanda en Brian na een evaluatie met ruzie uit elkaar. Amanda probeert duidelijk te maken dat ze niet wil dat het personeel zo over haar moeder praat. Brian zegt het te begrijpen maar: "Kun je het Palma verbieden?" Dat valt verkeerd bij Amanda. "Luister naar me, Brian!", herhaalt ze een paar keer. Brian herhaalt haar naam net zo vaak. "Ik raak opgefokt zo, luister!", roept ze hard. "Doei", klinkt het dan uit Brians mond en weg is hij... "K*tzooi", moppert Amanda en blijft in haar eentje achter...

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 21:55   quote  deeplink  
ja amanda dan weet jij hoe het voelt,zo jij over huub en lieke hun ouders heb gesproken,nu voel jij hoe zeer dit kan doen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:01   quote  deeplink  
Huub heeft niet anders gedaan Amanda maak je niet druk om je personeel, zo gewonnen zo geronnen. Voor Palma staan er 100 nieuwe klaar om de taak over te nemen zonder zich in het spel te mengen. en met een ietwat minder grote smoel.
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 22:11   quote  deeplink  
palma je heb groot gelijk,of dat de bewoners niet durven mijn petje af voor jou ,dat je het bij die asocialen noch zo lang volhoud,het zijn gewoon een stel viezerikken bij elkaar ,ze zijn noch te lui dat ze lachen wat moet er van terecht komen vraag ik mij af
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:12   quote  deeplink  
Je hoeft alleen maar met de strontemmer te rammelen en de afgezanten van Ghuub de Gluiperd van de Stiekemsteeg spuit 11 uit Valsweggiestan volgen vanzelf.
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 22:20   quote  deeplink  
moeilijk he om nederlands te lezen? wat boudewijn heeft geschreven dat geld zeker voor jou,of jij buitenlander en niet begrijpen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:52   quote  deeplink  
rest my case

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Volgende ruzie: Brian en Amanda

0.0052790