BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De situatie is onmogelijk"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "De situatie is onmogelijk"

Eenmaal in de woonkamer hebben de drie mannelijke Miljonairs een bijeenkomst. "Als zij gekrenkt is omdat wij haar uitlachen omdat zij de namen van haar personeel niet kent, dan is dat haar probleem", zegt Brian, uiteraard over Palma. "Ze komt niet eens met excuses! Echt, we terroriseren haar weg", vindt Huub. "De situatie is onmogelijk. Als ze zelf al weggaat, dan moet ze misschien maar echt weg", denkt Jaap hardop. "Maar ze staat me ook niet echt in de weg", verzacht Brian. Daar was vanochtend anders weinig van te merken!

"We terroriseren haar weg!"

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Naar mijn idee wilde Brian laten zien, wat Palma gisteren Bij Amanda deed, en hoe dat voelt. Palma doet dat al vrij snel in iemand zijn space gaan. Ik verdraag dit van niemand, als iemand te dicht bij komt staan kan ik echt mijn handen niet thuishouden, ik geef eerst een waarschuwing, blijf uit mijn buurt, doen ze dit niet geef ik een hoek. mensen die groot zijn doen dat al snel, om te intimideren, vlak voor je gaan staan. Palma helemaal weg? dat zal vreemd zijn, maar kunnen we alvast afkicken. het is geen miljonaire die weg gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De situatie is onmogelijk"

0.0041739