BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda wil niet aan tafel

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda wil niet aan tafel

Brian komt Amanda even opzoeken, hij wil namelijk bij de anderen boven gaan zitten, om de punten verder te bespreken. "Als we onderling als team niet goed hebben, vind ik het al niet prettig", meldt Amanda dan tegen hem. "Ik wilde net al iets gaan zeggen, maar was bang dat het op ruzie uit zou lopen, en dat gebeurde dan ook", vervolgt ze. "Zou je dan uit kunnen spreken waar je nu precies mee zit?", vraagt hij rustig. "Of je iets meer rekening ermee kan houden dat ik er net zo veel aan mee doen als jij", zegt Amanda. Ze kan niet geloven dat hij nu net kan doen alsof er niets aan de hand is en dus niet rekening houdt met haar gevoelens. "Op geen enkele andere manier ga ik nu aan tafel zitten, want het voelt voor mij niet goed", vertelt ze. Zullen ze er nog uitkomen om zo weer rustig zich bij de anderen te voegen?

bron: tien.tv
fredfik
 fredfik - woensdag 19 maart 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Zo gaat echt lekker tussen Amanda en Brian.Effe tegenslag en ze flippen al,had ik altijd al gedacht.Huub heeft dit maanden gehad en hun maar vakantie vieren en zieltjes winnen.Nou we zien wat er gebeurt als Brian effe onder druk staat.Neem me petje af voor Huub al die maanden en nog sterk zijn.
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 21:49   quote  deeplink  
fredfik dat komt omdat ze z.g.n een hele goede relatie hebben maar niet heus,zij moet zich constant verantwoorden tegen over hem, een eigen mening mag zij niet hebben,hij laat haar vallen als een baksteen hij heeft ze gewoon gebruikt,maar daar komt ze nu pas achter
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Amanda gebruikt Brian Huub gebruikt iedereen. Amanda kreeg een grote bek na die laatste pol. toen pas had ze in de gaten dat ze wat in de melk te brokkelen zou kunnen hebben. het eerste wat Huub doet? Claire dreigen, als je tegen mij speelt? met zo'n onheilspellend toontje. ja met Claire red je het zeker niet.
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 21:57   quote  deeplink  
een paar pillen doen wonderen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - woensdag 19 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 - 21:52 schreef Xanne het volgende:
Amanda gebruikt Brian Huub gebruikt iedereen. Amanda kreeg een grote bek na die laatste pol. toen pas had ze in de gaten dat ze wat in de melk te brokkelen zou kunnen hebben. het eerste wat Huub doet? Claire dreigen, als je tegen mij speelt? met zo'n onheilspellend toontje. ja met Claire red je het zeker niet.
Claire zweet peentjes, en maar goed ook, Huub is woedend das lachen en de vader Theo is een lulla van de bovenste plank, the tables are turning theo
frans-06
 frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 22:06   quote  deeplink  
vader theo is een goede en leuke kerel ,gaat ook goed om met andere bewoners ook met jaap samen aangekleed en wel het zwembad in ,kun je van de andere ouders niet zeggen,hij heeft tenminste een luisterend oor voor ieder een
fredfik
 fredfik - woensdag 19 maart 2008 - 22:37   quote  deeplink  
ik hoop dat bij amanda voor 22 mei d,r ogen open gaan en die vieze vuile (rat) brain laat vallen als een baksteen,en dat ons huubje gaat winnen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 20 maart 2008 - 00:47   quote  deeplink  
Ik hoop dat Amanda eindelijk een keer de bek wordt gesnoerd, ze had nogal wat praatjes na de vorige popu pol. en nu vanavond weer, wij maar 3 % verschil, de dame die bijna een jaar niet boven de 6 % kwam. Ze kreeg het heel even hoog in de bol;.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - donderdag 20 maart 2008 - 08:06   quote  deeplink  
laten ze huub maar eens proberen te evenaren met de popu pol, daar heeft die rat nooit aan kunnen tippen, daarom is hij zo paranoia hij voeld de bui al hangen dat is het verschil

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda wil niet aan tafel

0.0052709