|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Loop door een f*cking deur heen!"
Dan is het Amanda's beurt om te spreken en ze probeert duidelijk te maken dat het de laatste paar dagen niet voelt alsof zij in het team zitten als hij zegt dat hij alles alleen doet. "Je hebt weer dezelfde dingen gezegd die ik al honderd keer gehoord heb", verzucht Brian. "Ik ben nu weer ontzettend boos aan het worden. Mijn bloed kookt. Ik probeer zonder je te onderbreken jou aan te horen om eruit te komen", legt hij doodskalm uit. "Maar het voelt toch niet goed voor mij. Dan kun je toch tegen mij zeggen dat je kunt proberen het anders te doen", probeert Amanda nog. "Trek geen conclusies! Jij verwart de issues van gisteren met nu. Vandaag heb jij weer issues gekregen en daar heb je mij niet op aangesproken", verwijt de Antilliaan. "Ik kon je niet vinden!", reageert zij meteen. En dan wordt Brian helemaal boos. "Loop dan door een f*cking deur heen!", roept Amanda naar hem...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda stop er toch eens mee om je constant te verontschuldigen tegen brian,o.o.o.brian wat ben jij rustig neem een paar pillen je bent weer paranoia,jullie kunnen hier uitkomen ,laat elkaar los dit is geen echte liefde,brian spring het zwembad in daar kun jij afkoelen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
IK heb Amanda ook niet beel anders zien doen dan Brian zijn ideeën uitpreken en gillen aan tafel. Waar iedereen zich in heeft vergist, s dat Amanda het eerste half jaar easy is door gekomen door geen kant te kiezen, sneaky maar wel goed gespeeld. Ik krijg er een beeld van Snollenstreken bij, iedereen speelt daar zijn spel, brian en huub spelen om een been en die amanda loopt er straks mee heen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06