BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik hou het niet meer vol"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik hou het niet meer vol"

Brian wordt in zijn relativeringmantra gestoord door Huub die even een kijkje komt nemen. "Gaat het brother?", vraagt deze meteen als hij de Antilliaan op bed ziet liggen. "Het gaat niet over de punten. Het is iets van onszelf, we zijn er al uit maar we hebben even wat tijd alleen nodig dat we rustig worden", laat hij Huub weten. Als de Oldenzaler weg is komt Mike even kijken hoe het met zijn vriend gaat. "Ik hou het niet meer vol. Ik kan niet meer wijzen waar het aan ligt!", stort Brian zijn hart uit. "En even met jou praten doet me zo f*cking goed", vervolgt hij terwijl de tranen over zijn wangen stromen. De luxezwerver grijpt zijn hand vast en blijft bij hem zitten. "Ik laat me niet kleineren, ik weet dat mijn hart op de goede plek zit", jammert Brian door. "Dat zit 'ie ook!", stemt Mike in. "Ook jou hart zit op de goede plek!", reageert de Antilliaan meteen. "Je bent er bijna!", probeert de gastspeler hem toch moed in te praten. Stort Brian nu echt in?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik hou het niet meer vol"

0.0042188