BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ga nu mijn echte plan vertellen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik ga nu mijn echte plan vertellen"

Jaap zegt Huub even apart te willen spreken, dus de twee verkassen even naar het kantoor. Amanda en Brian grijpen ook hun kans aan om de punten te bespreken in de Chill Room. "Ik ga nu mijn echte plan vertellen", begint Jaap. "Tuurlijk weet ik dat een f*cking liveontslagronde f*cking subliem wordt", vervolgt hij. "Ik wil juist dat het de mooiste ontslagronde ooit wordt, dat een naïef meisje in tranen uitbarst", spreekt de grote Miljonair uit. "Tuurlijk ga ik akkoord, we moeten nu een reden zoeken waarom ik akkoord ga", vertelt hij. "Anders komt de ontslagronde toch in april", komt Huub met het idee. Het mooiste zou zijn, volgens Jaap als Brian op het laatst zelfs met Huub en Claire wil samenwerken om Jaap eruit te krijgen. "Ik ben altijd bang dat iemand zich bedenkt", uit Jaap nog wel. Jaap speelt dus een spel en niemand heeft wat door!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 20 maart 2008 - 05:05   quote  deeplink  
jaap keihard die kikker eruit je kan het laat hem maar in tranen uitbarsten heeft ie verdiend
tino
 tino - donderdag 20 maart 2008 - 11:53   quote  deeplink  
laten we hier op hopen, kikkertje terug naar zijn nest Oldenzaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ga nu mijn echte plan vertellen"

0.0047621