|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap moet Claires vertrouwen winnen...
En terwijl Huub en Brian in het kantoor verder gaan met het uittypen van de punten, zitten Jaap en Amanda even in de kapsalon. "Bij jou maakt het niet uit wie je eruit stemt, Huub of Claire, zolang je maar wint", laat Amanda weten. "Juist!", beaamt Jaap. "Bij mij en Brian is dat anders, omdat er liefde bij komt", vervolgt ze. "Als jij mij kan vertellen hoe ik met Claire Huub eruit kan stemmen...", bedenkt Jaap. "Ik kan je daarmee helpen, door gesprekken met Claire te voeren. Jij moet heel erg uitkijken, met de toon waarop je met Claire praat. Zij voelt zich heel snel geïntimideerd door jou", legt de Amsterdamse uit. "Ja, maar Huub heeft helemaal in haar hoofd gekregen dat hij haar kapot maakt als zij het in haar hoofd haalt hem te backstabben", reageert de grote Miljonair. "Je moet een vertrouwd gevoel afgeven naar haar", concludeert Amanda. "Je kan beter de zwakkere naast je hebben dan de sterkere", vervolgt ze. Zou Jaap iets met dit advies doen?
Amanda luistert aandachtig...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik begrijp niet waar ze soms de wijsheid vandaan haalt. Ze heeft het wel in zich, levens ervaring? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoop dat dit plan gaat werken!
Eerst Claire eruit, dan Huub, dan volle Jaap terror en ook al gaat Jaap als derde eruit en strijd tussen Amanda en Brian lijkt me ook wel interessant! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2008 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:Ik hoop dat dit plan gaat werken! Eerst Claire eruit, dan Huub, dan volle Jaap terror en ook al gaat Jaap als derde eruit en strijd tussen Amanda en Brian lijkt me ook wel interessant! Dat lijkt mij het mooiste maar vrees nog steeds dat Huub een gigantisch mes in Jaap zijn lijf duwt als hij de kans krijgt, maar wel geweldig als Huub Jaap eruit stemt, en Brian houd Jaap er weer in. dan krijgt Huub het pas moeilijk met Claire aan zijn zijde. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Je hoeft alleen maar met de strontemmer te rammelen en de afgezanten van Ghuub de Gluiperd van de Stiekemsteeg spuit 11 uit Valsweggiestan volgen vanzelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
hoop eerst huub er uit dat klaar is ze dan maakt het me niet meer uit wie dan volgt of wint maar even voor de duidelijk heid,,, een vraagje aan jullie wie het weet dan mij maakt nie uit wie er gaatwinnen als het huub maar nie is maar vogens mij was het toch de regel wie er het langst blijft zitten?? of hebben ze de regel weer aangeklooit |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Uiteraard hebben ze aan die regel gekloot Bonnie, anders had Brian nu alles gewonnen, het is zwaar klote voor die gozer ongeacht hoe je er over denkt, zoals de spelregels nu zijn, maakt het niet meer uit hoe lang wie er zit. niemand is de kooi ingegaan met een eindfinale spel in gedachten. zeker niet een spel watr ze zelf mogen verzinnen. ( dat word hem ook niet) zoals je zag en hoorde mmocht Huub zijn vader weer wel dingen vertellen over Brian en Amanda. bullebak, die moesten ze gelijk met het spreekwordelijke te spreken AFSCHIETEN, vuillak, maar ja dat hebben we allemaal kunnen lezen zien en horen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
frans-06 - woensdag 19 maart 2008 - 22:20 quote deeplink
moeilijk he om nederlands te lezen? wat boudewijn heeft geschreven dat geld zeker voor jou,of jij buitenlander en niet begrijpen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
allemaal weer spel info geven he,,, die theo aan huub zag je dat het hele spel is niet eerlijk snap er niets meer van telkens weer geklooi met die regels erg ongeloofwaardig het was gewoon wie er het langst inzat die zou toch winnen?? en nu weer een eind spel,, en gaat huub nu wel of niet die (klaar is ze dan claire)uitstemmen of jaap?? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Jaap uiteraard, is voor Huub makkelijker, tegen Claire spelen dan tegen Jaap, wat huub nog niet door heeft dat Brian Jaap er wel eens in kan houden om Huub te naaien dat zou het mooist zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
Xanne ja dat zou top zijn zou die kop van hem willen zien als dat gebeurt
oooooooooooo ik hoop het zo huub denk dat hij slim is maar dus niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: [ clipser ]127757[ /clipser ]
maar dan zonder spaties wordt:
tadaaaaa... |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
jaap zet die arogente kikker keihard op de stoel aub keihard op zijn bek laten gaan en als ze willen lukt het hoor wil wel eens zien of hij dan de boel in de fik steekt wat dat heeft hij altijd met zijn grote bek gezegt wat als er een niet tegen zijn verlies kan is het wel die kikker dus japio het kan lukken keihard |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
nou wat is die eng zeg
heelgevaarlijk is al een eerder voorgekomen zo iets zal het maar niet benoemen watik denk leker slecht zijn ,,doen als of je zo goed bent en dat aan een groep blindelaten geloven die je dan onvoorwaardelijk gaan steunen ik ben god heeft die huub ook al uitgesproken jaja jaap deed dat ook wel eens maar ach van jaap kan ik het toch hebben die speelt het gewoon Jaap zet hem op de stoel anders kom jij er te zitten jongen het is gewoon een verknipte,,,boodschap naar zijn zognaamde fan,s er zit een boodschap in let maar op wat hij echt bedoelt |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij (huubje)is gewoon een psychopaat, verder niets. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij bedoelt bang voor zijn criminele achterban, hij noemt ze fans maar we weten wel beter, kikkerbekkie |
|
|
|