BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat het nog lukken?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 19 maart 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gaat het nog lukken?

Het is bijna negen uur en de Miljonairs moeten opschieten met hun finaleplan. "Heb je de goede versie geprint?", vraagt Brian voor de zekerheid. Amanda en Jaap zijn inmiddels ook naar het kantoor gekomen. "Fijn dat Claire ook zo betrokken is bij het finaleplan", zegt Huub sarcastisch over de afwezigheid van zijn meisje. De vier lopen naar de woonkamer en Claire leest alle punten voor. "Ik vind het mooi dat we al zover zijn gekomen", zegt Amanda. "Ik zeg ondertekenen", zegt Huub. "Wij gaan nog even apart", zegt Brian. "Duurt maar vijf minuten", vervolgt hij snel tegen Jaap, Huub en Claire. Het stelletje besluit in de slaapkamer het contract te tekenen en ze lopen weer terug naar de keuken. Daar aangekomen wil Jaap toch een punt aanpassen. "Ik ben het ook niet eens met punt drie", begint ook Brian. Gelukkig schiet hij daarna hard in de lach bij het zien van de angstige gezichten. Jaap daarentegen doet nog steeds een beetje moeilijk over de uitkoopregeling van het boetegeld. De klok is inmiddels op het plasmascherm gaan lopen. Nog tien minuten te gaan...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gaat het nog lukken?

0.0050501